Hot guy special del 2!

Tänkte komplitera med lite ytteligare heta män!

 Hugh Jackman  |  Patrick Swayze  |  John Travolta
Huge Jackman     Patrick Swayze   John Travolta
Ja, asså denna  |  Samma sak här!  |  Ja, men en tredje
heting vet jag  |  Hur kunde jag missa  |  på samma sätt!
inte riktigt hur jag  |  hetingen från min  |  Samma här, nu
missade! Heting  |  favoritfilm?! kan ju  |  är han fet och gammal...
med humor!  |  vara för att han  | 
                         |  nu är gubbe...  | 
 Gerard Butler  |  Jude Law  |  Dominic Monaghan
Gerard Butler    Jude Law     Dominic Monaghan 
Simons tips! Han  |  HOT HOTTIE HOT!!  |  Endast het om man
tippsade om flera,  |  Söt som socker!  |  gillar lite töntigare,
men denna skulle  |  I filmen The Holiday  |  skönare, lite poppiga
jag aldrig tänkt på  |  är han sååå söt!  |  killar, dock äger
annars. Tycker endast  |  Snygg även när  |  han i både Lost
han är het i Phantom  |  han gråter!  |  och Lotr!
dock (Inte i 300, nej)  | 

Enrique Iglesias  |  Eric Dane  |  David Wenham
Enrique Iglesias  Eric Dane    David Wenham
Måste ju ha lite  |  Om man kollar  |  Denna man kanske inte
latino på listan!  |  Grey's Anatomy känner  |  alla känner till, men
Med den lite knarriga,  |  man igen denna heting!  |  kanske känner igen.
porriga rösten är han  |  Han kallas inte för  |  Detta är då Faramir från Lotr,
heting! Kan lätt bli  |  Mc Steamy för inget!  |  en man som är
för mycket dock!  |  Wohoooo!  |             |   lite rough!

Antonio Banderas
Antonio Banderas
Puss and donkey!
Asså, hans sexiga röst är
typ helt förstörd för mig!
Jag ser katten framför mig!
Men still, HOTTIE!!! Kolla
bara Desperado!

Kommentarer
Postat av: Simme

LOL! Puss' min är ju i dina ögon förstörd för all framtid, ja! XD

Jasså? Wenham fick vara med? Trevlig pojke det med. Snyggast som munken i Van Helsing, men där kommer en viss Hugh Jackman och snor all cred! XD

Har inget mer å klaga på... Förutom "Kung Knarr"! =P



PoK

Mannen som bloggar om bloggar, på bloggar

2009-04-28 @ 21:55:23
Postat av: The Toll

Haha jag vissta att du skulle klaga på enrique XD

2009-04-29 @ 19:58:09
URL: http://thetoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0