Konvertering på gång?

ILLA ILLA ILLA!!!

Idag, första dagen efter påsklovet, fick vi tillbaka inte mindre än tre prov!
När jag skriver illa tror ni säkert att jag har fått IG^3, men så är icke fallet! Det gick faktiskt bra (efter lite fjäskande för en viss engelskalärare). Dock gjorde jag och M ett löfte innan vi skulle skriva vårt slutprov i matteC. Vem gjorde vi det löftet till? Jo, ingen mindre än Oden! Vi sa att om vi får MVG på detta prov så skall vi komvertera. Gissa vad jag fick?
Ledsen M, men jag hoppas att du failar provet!
Anyway, jag antar att det är bra att få fina betyg, men komvertera?

Till råge på allt detta vill min Tv att jag ska vara olycklig... Okej, inte dens fel, men ändå!
På mitt Tv-schema för tisdagen finns två underbara program; Desperate Houswives21.00,  och Lost, 22.40. Nu har dock någon smart person kommit på att det ska vara dubbelavsnitt på DH... Kul va? Detta innebär alltså att jag antingen får skippa de sista 20 minuterna av DH, skippa de 20 första av Lost eller bryta mot IPRED... Jobbigt värre!!!

Nu ska jag återgå till mitt vanliga liv, och kan avsluta med att tillägna detta inlägg till stora S, som har tråkigt! Hihi!

Kommentarer
Postat av: Stora S

du har sålt din själ till Oden, nu får du stå ditt kast!

2009-04-14 @ 17:50:38
URL: http://superchouette.blogg.se/
Postat av: Anonym

Jag börjar tröttna på mig själv... Men heter det inte "konvertera"? Med "n"?



PoK

Språkprofessorn á Glunten

2009-04-15 @ 16:10:03
Postat av: GK

bad bad bad... haha hoppas t om sj att ja inte får mvg... det skulle ju vara läskigt ju! XD

2009-04-15 @ 20:04:25
URL: http://michaelasjostrom.blogg.se/
Postat av: The Toll

Kan man bana IPadresser till bloggar? Får kolla upp de....

Till min k. GK om jag hade någon: Haha, MVG

2009-04-15 @ 23:16:46
URL: http://thetoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0