Seg onsdagsmorgon...

Jag kommer aldrig vänja sig vid dessa jäkla onsdagsmornar... i vanliga fall har vi najs sovmorgon tisdagar, sen ska man upp tidigt dagen efter... Igår hade vi dock prov istället, så där rök veckans enda sovmorron... I och för sig brukar jag ha sovmorgon på måndagar också, men den rök på grund av vaccinet...

Nu sitter jag då, som alla onsdagsmornar, på psykologilektion. Vi har precis redovisat våran "undersökning" om cykelhjälmar, vilket gick lite sisådär... Vi var ju inte så förberedda som vi kunde vara, men lärarn verkade gilla vår undersökning, så det är väl trevligt.

Kan ju också uppdatera er på hur jag mår efter vaccinet. Jag har fortfarande inte feber, verkar som jag klarar mig från de. Han med voodoodockan verkar ha lagt ner nu, jag får inte lika mycket random-smärtor som igår.
Dock känns det nu som om jag har ett enorm blåmärke på vänster överarm. Är också lite öm i axeln, men det är inte alls på samma sätt.

För att göra er (och mig) lite gladare lägger jag här upp lite koncentrerad humor:


Nä, nu ska jag försöka lyssna lite här... Hej hopp

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0