Håltimme - You gotta' love it!

God förmiddag!

Här sitter jag med Sarah och Saykho på vår håltimme på 2 tim 55 minuter! Oj så skoj!
Sarah har hjälpt mig ta bort de förbaskade jordgloberna från bloggen, så nu är jag lite längre ifrån skogsmulle. YEY!

För att fördriva tiden så spelar S och s tetris och stör sig på männsikor som låter för mycket i matsalen.
S och s är tydligen gamla! Kan inte annat än att hålla med ;) Haha, nej, ni är unga och friska!

M den j*veln har sovmorgon till... 13.00 ungefär... Själv gick man upp i ottan och led... Hon ska ha STRYK!

Överväger om jag ska utnyttja håltimmen till att plugga till de kommande fysikprovet... Hmm... Tetris eller fysik... Svårt val!

Nej men det kanske ska räcka för nu.... Kanske ska göra en sådan där ful bloggutmaning.... Håll koll! Den kanske kommer senare om jag får tråkigt!

" 'Saru?"


Kommentarer
Postat av: lila köket

jag skulle så välja fysik :D:D:D

2009-03-27 @ 13:58:05
Postat av: lila köket

jag skulle så välja fysik :D:D:D

2009-03-27 @ 13:59:07
Postat av: Anonym

varför skickar jag alltid två!! :O:O

2009-03-27 @ 13:59:32
Postat av: TheToll

Gumman lilla, du har helt enkelt spasmer i handen! Egentligen klickar du bergin 10 ggr, men som tur är så skickas bara 2, du har tur!

BTW, varför skulle du välja fysik, sambarnet? ;)

2009-03-27 @ 14:32:35
URL: http://thetoll.blogg.se/
Postat av: Simme

It's raining Johan Rheborg-referenser! Hallelujah, it's raining Johan Rheborg-referenser! Amen!

I'm gonna go down to the town and get a Kenny Begins-teckeeet! (8) :P



BTW! Tror du listade ut hur jag hittade bloggen, va? :P

2009-03-27 @ 15:02:43
Postat av: The Toll

Hihi, ja, jag vet hur du hittade...

2009-03-27 @ 16:28:42
URL: http://thetoll.blogg.se/
Postat av: lila köket

för att jag var lite rolig (A)

2009-03-27 @ 21:59:54

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0