I väntan på bättre tider...

Nu sitter man här igen, i Rosendalsgymnasiets matsals röda soffor, och drickar kafeterians utsökta kaffe... Men vad ska man göra? Jag har redan skördat allt som skördas bör på Farmville (ja, jag vet... jag är lite tragisk, men jag blir lätt beroende av sådana saker!), jag har inga läxor att jag göra, så nu är det bara att sitta och vänta en timme på att nästa lektion ska börja...

Jag kom nyss på att det är 09/09-09 idag, lite coolt ändå. Men då borde man ju parta eller något ikväll, men jag känner att det inte är riktigt aktuellt. Dels ska jag till naprapaten idag igen, dels ska jag jobba ikväll och dels så börjar jag tidigt imorrn... Hmm...

Jag kan ju också nämna att jag ska få ett nytt grafikkort hemma, jag vet, ytterst relevant fakta... Men det gör i alla fall att jag ÄNTLIGEN kommer att kunna spela mitt Lostspel!!! WIIIIHOOO!! SOM jag har längtat!

Fan, nu tog kaffet slut... Och var fan är saraust och GK någonstans? Jag känner mig lite övergiven nu faktiskt...

Nä man vad kan jag mer svammla om...?
Jo det är ju kulturnatt på lördag, får se vad som händer... Alternativen är typ:
1. Gå på basement (eller vad dem nu heter) med klassbrudes och ev. utgång (kanske troligt)
2. Gå på melody club/sitta på café hela natten/vara allmänt kulturell med Låvis, Jospos och Emy (Mer trolig)
3. Vara 15 år och supa på stan bara för att det är kulturnatt (inte så himmlarns trolig kanske...)

Nu är Saraust här, men var fan är GK? Saraust har vart buuuusig! Inget mer sagt om det...

Nä, nu skall jag försöka skriva upp mig på Kalas' hemsida!
Ha're!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0