Hot guy special!

Hallå hallå!

Jag tänkte idag lägga upp bilder på lite hotta killar. Varför? Ja men ni läsare måste ju få lite att dagdrömma om!

Kan då meddela att det är utan inbördes ordning, bara typ... Hur mycket kläder dom har på sig!

Först har vi här Mr Bacon.| Sen har vi Deppan själv! | Näst följande har vi Vin Diesel!
 Kevin                     Johnny                 Vin                      
Han kanske är lite otippad,|      Behöver jag ens motivera|      Här ska man inte kolla ansiktet,
men asså hans utstrålning|       denna? HETING!|                    där han ser lite halvtaskig ut, utan
är så jäkla het! Dock har jag|                                              kolla in armarna!!! Mums!!!
märkt att han inte blir så bra
på bild, synd!

    Heath!!!     |     Mr Ashton Kutcher     |      ORLI BLOOOOOM!!    |     Brad Pitt


Heath    Ashton      Orlando       Brad         
Ja denna gör ju nästan|    Asså, denna man...|   Ni som känner mig vet...|  Kolla bara på bilden!
lite ont i hjärtat! Men|       pojke... är en riktig|     OOHH!!!! Kombinerat|      Kom igen! Grrrr!!!
nån sötare är svårare|     gullegris! Han kan ju|  med världens hetaste
att hitta! Synd att han|     vara lite töntig,  men|    röst är han underbar!
dog...|                             kolla överkroppen!  

James Marsters     |   Josh Holloway      |         Schenkenberg!!!        |          Smith!
 
Mums!!   Josh    MarcusWill
Denna man är lite|   Med hans redneck|    Är ju tvungen att ha|        Kolla bröstmusklerna!   
som Mr Bacon, med|  -accent och ytterst|    någon svensk på listan,|     Kolla!  I dare you!!!    
attityden, speciellt som|  heta, svettiga, överkropp|   och vem är hetere|     HETT!!!  
rollen Spike i Buffy, med|  där han kutar runt|      än vår egen top-modell!  
den svarta läderrocken|   på Lost-ön. MUMS!!
och badass-attityden.

Gustav, Alex och Bill

Är tvungen att lägga upp                           Har jag missat någon självklar??
en sista på 3 snyggobröder!
Skarsgård FTW!


Kommentarer
Postat av: Simme

Herregud! Varför gör jag detta? JAg kommer bli bögförklarad once and for all!

Well, well... Även yttrandefriheten har en baksida.



1. Kevin Bacon. Efter att ha sett honom i Söndagsparty (och även en uppsjö filmer) förstår jag PRECIS vad du menar med utstrålningen! Och efter att ha sökt karln på IMDB kan jag hålla med om att han inte gör sig bra på bild...



2. Johnny Depp. Håller fast vid mitt gamla citat. Han är f'n en av de få män som skulle kunna få mig att bli HOMO. Annars, som du sa: Ingen förklaring nödvändig.



3. Vin Diesel. Efter att ha avverkat en film idag kan jag inte annat än att hålla med. Däremot måste jag ju faktiskt säga att även denne mans röst är värd ett plus i kanten! ;P

Dock är jag mer sugen på att HA hans fysik! Gief meeee!!!



4. Heath "The Joker" Ledger. Blyg, dåligt självförtroende. Söt är helt rätt beskrivning. Dock är hans röst och längd bidragande till att han rör sig åt sexy!

R.I.P Marlon Brando's potentiella axelmantlare! :'(



5. Aston Kutcher. Den ende på listan som jag inte tycker passa. Kutcher kommer för alltid vara den korkade, onödigt fåfänge snorungen Kelso i mina ögon... Och Kelso var aldrig snygg, tyvärr.



6. Orlando Bloom. Kunde inte ha sammanfattat de bättre själv! Länge leve piratalven! XD



7. Brad Pitt. Han har härjat bland Hollywood's hetaste. De "erövringar" han inte gjort är inte värda att skriva om i "Se&Hör"! Klart han är het! Det har hela världen sagt i snart 20 år!

När han dessutom kan komplettera med att vara en fantastisk skådespelare så kan jag inte göra annat än att buga. (Men VAD NI ÄN GÖR! Ta INTE ifrån honom hans cigg! XD)



8. James Marsters. Förutom Spike och hans sångframträndanden är han inte mycket att hurra för. Men han klår Robert Pattison i hetaste vampyr contestsen ALLA gånger!



9. Josh Holloway. Kan se det heta. Ser honom dock inte som het. Vissa killar kan jag bara inte sätta under skön OCH het... Han är en av dem. Dock väger vågen över mer och mer efter en viss Nivea(?)reklam.



10. Markus Schenkenberg. Med ett namn lika långt å krångligt som CA's guvernör och en fysik som NÄSTAN är lika imponerande, kompletterat med merit-listan "Har dejtat Pamela Anderson" och "Sveriges ENDA manliga supermodell" så räknas man väl som r-tard om man säger emot? :P



11. Will Smith. Pump-scenen i "I am Legend" och den lite mindre givande träningssessionen i "I, Robot". Nothing more to add...



12. Skarsgård's. True Blood... Gustaf o. Bill kan jag inte göra reklam för... Men Alexander i True Blood! Bravo!



Övriga noteringar:

En aning äldre bilder på: George Clooney, Clint Eastwood, Ray Liotta, Arnold Schwarzenegger(om Vin Diesel fick vara med på fysik så...:P)



Andra: Cillian Murphy, Gerard Butler, Clive Owen



You like?

Leonardo DiCaprio, Patrick Swayze, John Travolta (not in my opinion, but...)



PoK

Killen som inte vet om han ska låsa in sig i garderoben som skydd mot bögarna, eller om han aldrig gick in i garderoben från början...

2009-04-28 @ 00:13:58
Postat av: The Toll

Oj va du skrev då!

Hur kan du inte tycka holloway e het?? Holy fuck!

2009-04-28 @ 16:04:03
URL: http://thetoll.blogg.se/
Postat av: Anonym

Mjo, det blev mer än vad jag trodde...



Men liksom: Jag ser det heta. Men eftersom jag först och främst fokuserade på skådespelet (och hjärnan gick i högvarv på storyn) i Lost så såg jag inga heta alls. Har inte hittat nå'n het tjej hittills, ju! XD

Men efter diverse reklamer och bilder e han "on the rise" som sagt! ;P

2009-04-28 @ 18:07:33
Postat av: Simme

Mjo, det blev mer än vad jag trodde...



Men liksom: Jag ser det heta. Men eftersom jag först och främst fokuserade på skådespelet (och hjärnan gick i högvarv på storyn) i Lost så såg jag inga heta alls. Har inte hittat nå'n het tjej hittills, ju! XD

Men efter diverse reklamer och bilder e han "on the rise" som sagt! ;P

2009-04-28 @ 18:08:06
Postat av: GK

herregud simon!!! haha du kan ju börja blogga sj ju XD.

oho man måste bara älska Johnny depp och heath :)

2009-04-28 @ 19:22:52
Postat av: GK

fan juste .. du hade ju Vin diesel också!!!! åååhhh !!!! fatta hur det skulle kännas å krama om honom liksom XD haha

2009-04-28 @ 19:23:48
Postat av: The Toll

Hahaha! Bra mickan, starta blogg, simon, å sluta blogga på min! :p

2009-04-28 @ 19:26:53
URL: http://thetoll.blogg.se/
Postat av: Anonym

jag är besviken maria. väldigt besviken. hur kunde du? jag känner kränkningarna. ett hårt slag i magen. fy fan. hur kunde du? jag menar... hur kunde du lägga in världens MINIMALASTE MINIMALA bild på gustav!? :O jag är chockad. besviken.

2009-04-28 @ 20:24:44
Postat av: Simme

Men jag har ju inget å skriva om... (A)

2009-04-28 @ 21:46:51
Postat av: The Toll

Men gumman, har är ju din man! Jag kan ju int va för mkt på honom, jag drägglar efter andra istället juu :p

2009-04-28 @ 21:50:46
URL: http://thetoll.blogg.se/
Postat av: Anonym

det har du i och för sig rätt i..^^ :*

2009-04-28 @ 22:22:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0