Skola, musikquiz och Wii!


Oh Bagarmossen! Här sitter jag nu! Bara jag, och inte du! JAG LÄNGTAR EFTER DIG BAGARMOSSEN!!!

Jag fick in den lilla låten från Salve i huvudet...

Jaja, tänkte berätta lite om min dag.

Det var kort dag idag, endast två lektioner. SUCCES!
Dock började jag 08.30, vilket var mindre najs, + att dessa två lektioner var på 1,5 timme vardera, och vi hade 5 minuters rast totalt...
Well well, efter skolan kom Mickan på att "Jag kan ju våldgästa dig". Jag var ytterst tveksam till denna idé, men så bestämmer sig Saykho och Charlotte för att hänga på, så jag hade inget val.
Väl hos mig så lyssnade vi lite på gamla Disney-låtar och var nostalgiska.
Sedan drog C till sin Tyska och Mickan kom på att vi skulle ha en musikquiz.
Jag blev besviken på deras kunskaper. De hade aldrig hört Ring of Fire, eller någon annan Johnny Cash låt för den delen! DÅLIGT!!

Sen drog vi upp för att spela Wii, och vi märkte snabbt att syrenivån i rummet sjönk och temperaturen ökade.
Efter att jag har visat upp mina fantastiska skillzzz på Rock Band, Boogie Superstar och Wii Bowling så skulle vi spela Wii Golf... Kan ju inte riktigt påstå att det är min grej.... Men men, skam den som ger sig! Mickan hade, så klart, flyt och allt gick bra, jag hade nästan samma poäng som Mickan och Saykho låg väl cirka.... 7 poäng efter? Hihi!

Jaja, nu är i alla fall dessa drägg utskickade, och jag sitter här vid min dator och känner mig, på grund av alla förhållanden (varmt + syrebrist + flumm) full. Jag skojjar inte! Jag sitter och skrattar över ingenting och har jättesvårt att fokusera! Jaja, får se till att nyktra till lite!

BTW! Funderar på att tatuera in detta motiv när jag blir 18! Åsikter?

Mumspojken!

Känner att jag på något sätt vill visa min eviga kärlek till denna fantastiska man med den gyllende rösten!

Nu skall jag sitta och fundera ut vad som skall göras härnäst!
Kanske det blir lite Pokémon röd och Scrubs, vem vet?

Kommentarer
Postat av: charlotte

bloggen tar sig! XD

2009-04-02 @ 14:31:28
URL: http://musicismylife.blogg.se/
Postat av: Simme

Gramatikprofessorn återvänder!

Ve och fasa! Ett stycke stavfel till är funnet! Om det inte vore för din långvariga period som du infunnit dig (med en extremt bra närvaro) på Glunten skulle du officiellt bli fråntagen titeln! "S-U-C-C-E-S-S"... Nu vet du det tills nästa gång! :-P

Övrigt:

1. Om du tatuerar in "Krippe" så LOVAR jag att jag står där 3 dagar senare med en eldkastare och tar bort honom... EN... GÅNG... FÖR... ALLA!!!

2. Pfffft! Jag aeger dig i Rock Band... Så länge man inte ska använda rösten eller fötterna! ;)

3. Fått Graveller än då? (Geodude's utveckling)

4. Failat me å inte ha hört Johnny Cash! -.-

5. Have a nice day!

2009-04-02 @ 22:02:59
Postat av: The Toll

Men sluta med stavfelschecken!! ÅÅhhh, jag stavar alltid fel, du har tjatat med mig, du borde ha vant dej XD Du kan ju drömma att du öger mig i rockband :P Nej, geodude är för seeeg... sammanhängande och fin text...

2009-04-02 @ 22:22:00
URL: http://thetoll.blogg.se/
Postat av: Simme

1. Nu får du bestämma dig! Först ska jag bli mer evul... Å sen är jag ond nog när jag börjar "Go Kapten Kaos" on your ss! XD

2. Skulle DU slå MIG i Rock Band á Bas/Gitarr? Ha! I laugh at the bare thought! I accept thy challenge, fair lady! :P

3. Sürt om Geodude... :/ Vilka gym leaders är krossade då?

4. Klagar du på att texten inte är sammanhängande?!
agressiva frustanden utan att finna ordMen... Din... Du... blir tvungen att kontra med NÅGOT och kör en till Kapten Kaos* DET STAVAS "Ä-G-E-R" ELLER "A-E-G-E-R"!!! INTE "Ö-G-E-R"!!!

2009-04-02 @ 23:32:36
Postat av: TheToll

Jag sa att jag äger dig i rock band, int i gitarr/bas, men om vi kör en total challance eager jag dig lätt!

Jag har ägt de 3 första hittills, och jag klagade int på din text, klagade på mitt svar, pmsbarn :P

2009-04-03 @ 10:10:38
URL: http://thetoll.blogg.se/
Postat av: Simme

Får leka schizofren(som att det behövs):

Handsken är kastad! ;)



Sorry då! :P Å va e de för klantig design att man inte kan använda stjärnor? Måste det bli fettext? :(

2009-04-04 @ 03:11:53
Postat av: The Toll

Shit, tror du jag kan designgrejer?

2009-04-04 @ 10:27:24
URL: http://thetoll.blogg.se/
Postat av: GK

haha hoppas inte "simme" läser min blogg :S (host: stavningsfel o gramatikfel så in i helvete)

det finns ju ioförsej en annan person som är värre än mig XD

2009-04-10 @ 00:43:15
URL: http://michaelasjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0