Vila vila vila!


Halli hallå!

Vilket otroligt segt lov det har varit hittills! Visst, man ska inte klaga, vila är fint, men de händer inget!
Kattemusikalens fel... Någon som vill parta med mig?

Har förövrigt kommit på mig själv säga riktigt naturiga saker. Jag och Simon har till exempel pratat om Big Bang, varför ingenting skulle spontant reagera och bilda en enorm explosion som bildar universum. Förändrades trycket av någon outgrundlig anledning? Men hur kan trycket på ingenting förändras? Ingenting kan väl inte ha något tryck? Jaja, så naturig kan man vara ibland...

Bara för att vara lite naturig, ROLIGASTE IDAG!
Smaaaart!!!

Hehe, naturarhumor... Potatiumhydroxid.... XD

Jaja, idag har jag tittat på lite disney man nästan glömt. Dels Lejonkungen II Simbas skatt, som man såg en gång när den kom ut. OTROLIGT SMÖRIG! Sedan kollade jag på någon samlingsVHS vi hade hemma med lite kortfilmer; Disney Oscar's Kavalkad. Sju tecknade kortfilmer som alla vunnit Oscar; You go Disney!!!
Den innehöll: Tre små grisar, från 1933
                         Haren och sköldpaddan, från 1934
                         Tre små hemlösa kattungar, från 1935
                         Kusinen från landet, från 1936
                         Den gamla kvarnen, från 1937
                         Den fula ankungen, från 1939
                         Räck mig en tass, från 1941

Om ni har missat dessa klassiker; Kolla på dom genast! Disney är ett geni!!
Nu ska jag återgå till mitt, Tudels!

Kommentarer
Postat av: Simme

Ojoj! Den där videon har jag f*n ligger å skräpar uppe i video-skåpet nånstans... Räck mig en tass e "Figaro", right?

Disney e lömsk! Man KAN inte knäcka honom i antal Oscars! :( :P

Om du har så tråkigt så att denna gamla hösäck piggar upp ditt liv e det bara att slå en pling! JAg har då ingen musikal! ;)

PoK!

2009-04-07 @ 21:22:24
Postat av: The Toll

Räck mig en tass är en med pluto och en katt, antar att det är figaro, men jag tänkte inte på de så mkt faktiskt. Han hittar nån liten katt ute i snön å den stalkar honom åsså e Musse an bitch som vanligt :P

2009-04-08 @ 01:26:51
URL: http://thetoll.blogg.se/
Postat av: Simme

Musse... Jag ska nog bli missionär när jag blir stor... Men jag ska inte förmedla om Gud... Jag ska dela med mig om budskapet om vilket SVIN Musse f*cking Pigg egentligen är!!! :@

2009-04-08 @ 13:00:21
Postat av: The Toll

Haha snälla gör de simon!! Asså disney i all ära, men Musse... Musse är bara dryg!

2009-04-08 @ 15:50:12
URL: http://thetoll.blogg.se/
Postat av: vajsa

skyll på musikalarna bara, gör det!!



2009-04-08 @ 19:33:37
Postat av: The Toll

Vadå?? De e ju därför ni är upptagna hela tin!!!

2009-04-09 @ 11:59:46
URL: http://thetoll.blogg.se/
Postat av: GK

haha lame XD men du.. haha visst var nya fma avsnittet bra!!!! och öppningstemat med!!! löve it!

har redan fått den där jävla låten på huvudet XD

"kono omoi wo keshi te shimau ni wa.."

2009-04-09 @ 23:54:31
URL: http://michaelasjostrom.blogg.se/
Postat av: GK

asså va fan.. det jag skriver kommer ju inte upp ju :( eller är det jag som är blind?

2009-04-10 @ 00:45:18
Postat av: GK

jaha minsann nu jävlar kunde de visa sig när jag kommenterat för typ 5:e gången.. suck.. XD

2009-04-10 @ 00:46:04
Postat av: The Toll

Haha mickan XD

2009-04-12 @ 14:20:22
URL: http://thetoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0