Hemma igen!

Hejsaaaan!

Nu är jag hemma ifrån spanien igen, lite vemodigt med skönt att vara hemma ändå!

Okej, vad har jag gjort... Jag har solat, ätit för mycket mat, shoppat och druckit drinkar på världens mysigaste takterass!
Jag har även pajat ryggen, bara jag som lyckas! Okej, jag har haft pissont i ryggen i typ fyra veckor, men ändå... Borde man kolla det kanske?? Jaja, här kommer lite pics så jag slipper förklara allt....


Här har vi en bild på daltagarna: Malin, moster Nina och pappa, som av nån anledning ser förbannad ut här....


Här har vi några indianer som stog och spelade avslappnande panmusik varje kväll... Mys! Dom var också grunden till många skämt som ingen kommer förstå, så jag behöver inte förklara :P


Egofoto i en fläkt... FjåååårtiZzZzvarning :P


Den mysiga takterassen!


Jag och malin får avsluta resan! Mer bilder kanske kommer upp senare, när jag får från nån annan kamera... :p

Hoppas alla har de bra och sånt... Kan även slänga ut ett litet grattzzzz till Lovajsa som fyller 18 imorrn! Grattis!!!!!

Kommentarer
Postat av: Simme

Han kanske såg sur ut på första bilden... Men f*n va han ser överklass ut på 4an! XD



PoK

Killen som är först med att hälsa grattis i efterskott till Lollo! (A)

2009-08-01 @ 01:45:54
Postat av: Anonym

Tack babe <3

2009-08-01 @ 02:36:55
Postat av: The Toll

Haha, ja asså han visste inte om att jag tog bilden, då fick han en chans att se normal ut... eller nåt :P

2009-08-01 @ 22:17:56
URL: http://thetoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0