En vecka till försvann...

Shit vad jag börjar tappa denna blogg! Okej, dags att sammanfatta den redan bortglömda veckan!

Måndag och tisdag kommer jag fan inte ihåg vad som hände på... Hade vi prov kanske? Tja, jag vet inte...

På onsdagen hade vi lekdag på skolan, som jag valde att inte gå på.

På torsdagen var det Katte-Skrapankampen, som var askul iår! Dock regnade det konstant... Kände många som var med och tävlade, vilket var roligt! Och iår vann Katte! Woho!!! Jaja, halsen skreks av och sånt...
Iaf, mitt i allt så kastar Skrapan lite ägg, rektorerna blir pissed och avbryter hela kampen, endast funktionärer och idrottsmän fick vara kvar. Men vi var typ 50 pers i katteklacken som bestämde oss för att stanna, men utanför studenternas grindar, och heja fram katte, vilket funkade! YEY!

På fredagen var det student! Syster min skulle springa ut från Katte, och allt gick bra! Sen åkte hon runt på flak och skrek och sånt. Sen träffade vi släkt och sånt... Känner att jag inte pallar dra igenom allt. Haha! Kan ju nämna att jag inte hade nån röst på hela dagen...

Lördag... Oj sicken lördag... Vaknar upp och kan inte andas och sånt... Hade 38-gradig feber... OJ SÅ KUL! Så jag låg inne hela dagen och led...

Och nu är det söndag... Samma som igår, men med lägre feber.. Hoppas jag blir frisk till imorrn, känner mig så fett isolerad... Nej, nu ska jag gå och lida lite... KRAM!

(Om detta är flummigt skrivet skyller jag på febern! Haha!)

Kommentarer
Postat av: Anonym

bli frisk och lek med mig!!

2009-06-07 @ 20:18:47
Postat av: Simme

Hoppas du lyckas krya på dig lagom till lördagen då! Inga sjuklingar på lovet här inte! ;)



PoK

Dr. Warner genom mannen som FORTFARANDE ÄLSKAR Robin Williams... Och smyghatar Roy :P

2009-06-09 @ 07:06:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0