Sommarlovet närmar sig!

Jag har precis insett det!

Om endast en vecka har jag lov!!! Fredagen är det avslutning, sen har jag mitt livs sista sommarlov! Hur hände detta?
Detta lov ska bli party! Det måste bli!

Först bär det raskt av, redan på lördagen, till Götet med syster och far! Najsigt värre! Kommer dock hem söndag kväll, så jag blir inte borta länge...
Förhoppningsvis blir det sedan party-party i Gåvan någon av dagarna som följer, men who knows vad som händer?
Sedan tisdagen efter väntar fåren, raukarna och Kallis! Gotland, here we come! Där kommer jag att avlida... Men men, det blir nog roligt fram tills dess!
Om jag överlever gotland drar jag till España den 20e juli, och är borta en dryg vecka!
Shit, lovet kommer vara borta innan jag ens fattade att de dykte upp...

Hoho! Nej men nu ska man väl sova, vi har ju faktiskt lite kvar innan lovet... Hehe, fast inte mycket!

Haha, såhär ska min sommar bli!!!

Kommentarer
Postat av: Simme

Jaha, så då ska du återigen befinna dig DÄR... Stället dit man turistar från hela Europa... Stället som ligger bakom ett språk, som varje svensk tror de kan förstå och prata... Stället som är känt för sina gamla slottsruiner och stränder... Å sen ska du ju till Spanien också! =P



Kul att du hade både Tequila och Absolut Vodka på bilden! Saknas bara någon inhemsk Gotländsk smörja så har du sammanfattat hela din sommar i sprit! XD



PoK

Mannen som var på dåligt humor-humör

2009-06-09 @ 07:30:10
Postat av: sarah

Det är typ två veckor kvar till gotland. TVÅ!!! Fattar du att vi måste ladda upp med alkohol redan nu!!!

2009-06-09 @ 21:08:16
URL: http://superchouette.blogg.se/
Postat av: The Toll

Yes yes! Allt på bilden ska inhandlas!! Haha

2009-06-09 @ 22:40:49
URL: http://thetoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0