Talangkamp och painlördag!

Ja nu är det väl dags att blogga igen...

I fredags så var jag och Bertarna på Talangkampen 2009. Ortoligt trevligt! Asbra musiker, Soran och David var underbara, och killen med gitarren.... WOW! Jag skrattade så jag grät!

I alla fall, sen träffade jag typ halva gamla klassen utanför vilket var ytterst härligt! Sarah led bland alla konstiga skämt och ja.... Gluntenbeteende helt enkelt. Vid 11-tiden gav hon upp, och jag, S och R stack och pratade en stund. Jag blev då övertalad av R att vara med i hans skolprojekt; en film.
Jag borde sagt nej...

På lördagen stressade jag iväg i den stekande värmen i svarta kläder och högklackat för att spela in filmen... I 5 timmar... Det var lite jobbigt! Hoppas bara resultatet är värt det! Om R får MVG är vi lovade grillkväll a su casa! Woho!

I alla fall, mitt i allting dyker snuten upp! Varför? Jo, de hade fått ett anonymt tips om att vi hade kidnappat ett litet barn. Detta tyckte vi var intressant... De sa att vittnen hade sett oss stänga in ett barn i bakluckan på R:s bil.... Vi hade då i en scen lagt in O i bakluckan, men vi satt och pratade med honom och allt, så det var lite mystiskt att de inte såg den biten...
Jaja, polisen förstod iaf att allt var ett missförstånd och vi kunde fortsätta...

Jaja, mer saker har hänt, men det kan vi ta någon annan gång... Ha en trevlig dag!


Kommentarer
Postat av: GK

kilen med gitarren skulle fan ha kommit på tredje plats eller nått XD haha.. så klockren! "kan jag få mina flygplan" XD haha och cykeln! den gula haha:P såg han i skolan i tisdags förrästenXD haha XD.. kände igen hans röst XD..

2009-06-04 @ 21:09:28
URL: http://michaelasjostrom.blogg.se/
Postat av: Simme

Nu e det spikat! Grillkvällen ska bli av! (Han fick MVG!) XD



PoK

Mannen som bara ÄLSKAR Robin Williams...

2009-06-09 @ 07:03:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0