Älska skrällar!!


När man är överväger vad man ska göra fredagkvällen är TVn alltid nära till hands.

Självklart hamnade jag vid Lets Dance där känslorna var blandade. Magnus var så härlig att jag fick glädjerus, Lailas showdans va så djup att jag va nära att gråta och Carl Jans hemska steg låg att jag vred mig av skratt på golvet.

När jag satt där och kramade kudden hårt tänkte jag "Laila lär ju vinna, men jag skulle bli överlycklig om sverigen skönaste personlighet vann".

Kuveret öppnades, och Magnus och Annika vann! Asså fy bubblarns va sjukt härligt!!!!

Asså jag lever för dessa skrällar!!! WOHO!! You go Magnus!!!

Kommentarer
Postat av: Anonym

sveriges teddybjörn är nu kung!!!

2009-03-27 @ 22:58:14
Postat av: The Toll

Haha, you know it! Lär dig att skriva ditt namn, gumman XD

2009-03-27 @ 23:22:31
URL: http://thetoll.blogg.se/
Postat av: Anonym

men du vet ju vem det är i alla fall ;)^^

2009-03-28 @ 13:12:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0