Ecyckelestället, eskrisko och esvenesk

Tjenare!!

Denna dag kan man sammanfatta med tre ord: Trött, flumm och prov

Dagen börjar med sovmorgon; NAJS! Dock var jag otroligt trött när jag kom till skolan, där jag mötte en precis lika trött Saraust.
Vi gick runt och skrattade åt allt, till exempel en klasskompis som glömt sitt skåp öppet. Det vi dock skrattade mest åt var när vi skulle in till våra datorer och vi ser dörren till laddskåpen sakta stängas. S skriker i panik "SPRIIIIING!!!!", och jag slänger mig på dörren, som såklart hinner stängas. Det resulterar i att vi sitter och skrattar under hela den följande engelskalektionen, och vi lyckas även förstöra för Saykho.
Vi tre sitter då och asgarvar, då vi av någon outgrundlig anledning börjar prata om det persiska uttalet på svenska ordet.
Tror det var Sean Banans fel... Saykho berättar då om uttalen hon hört, som esyckelestället (i stälet för cyckelstället), och den vi skrattade mest åt; Esvenesk i stället för svensk.

Jaja, mitt i vårat euroforiska tillstånd har vi då fysikprov, som, otroligt nog, gick bra! Mirakler (haha) kan hända!

BTW, har blivit beroende av en asmysig låt; Katie - James Marsters
Mums!!
Lyssna på den! För er som känner igen namnet är det Spike ifrån Buffy ^^

Nä nu skall jag göra något mer vettigt, vilket även du orde göra! Kraaam!

Kommentarer
Postat av: Saykho

ligger här hemma på parkettgolvet och dör av eeeskratt!! =)

2009-03-31 @ 18:00:55
Postat av: Anonym

Några få saker att säga, jag har:

1. När jag BÖRJAR skriva det här verkar det som jag blir först med kommentaren på inlägget... Yay! ^^

2. Designen förbättras, nice! ;P

3. Jag hade också sovmorgon! (6) ;P

4. Lustgasläcka i skolan? :P

5. Persisk-esvenska e alltid eskojjigt å höra nya tillskott. ;-)

6. Det stavas "C-Y-K-E-L"... Sorry, glunten-ryck...

7. Skyll inte på Sean... Han är snäääll!

8. Ofta han har solokarriär också? :O Gullig låt iaf! ^^

9. För att ha vaknat upp från en mardröm om skor e han extremt het! XD

2009-03-31 @ 18:10:01
Postat av: Simme

10. Esatans E"Saykho" hann före mig (eSimon!). =P

2009-03-31 @ 18:12:22
Postat av: sara

finblogg:)

2009-03-31 @ 18:14:46
URL: http://sarabjohanssson.blogg.se/
Postat av: The Toll

Oj var ska jag börja...

Till Saykho: Haha, som i skolan alltså? XD

Till herr ML: Ja allstå det måste varit gasläcka, har ingen bättre förklaring. Ursäkta alla kära gluntare, men även den bäste kan fela! Saykho äger dig!!

Till du okända Sara: Tackar tackar! Mycket vänligt!

2009-03-31 @ 19:22:37
URL: http://thetoll.blogg.se/
Postat av: Sarah

BUFFY!!! Jag kollade alltid på Buffy i högstadiet! Fem över fem på femman, precis efter skattjägarna eller vad det nu hette. Those days...

2009-03-31 @ 22:11:17
URL: http://superchouette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0