Kenny Kenny Kenny!

Bolli volli!

Igår, lördag, såg jag då den efterlängtade filmen Kenny Begins.
Alltså, jag älskar ju Kenny! Finns ingen bättre! Filmen kunde dock varit bättre, det var lite för lite Kenny och lite för mycket Pontus (den otrooooooligt snygge Bill Skarsgård). Filmen blev då inte lika mycket Kenny som serien, men jag kan inte påstå att jag led under filmen. Fullt av catch-frases som alla känner igen, lite filmat i Uppsala och humor som är precis i min smak.

Det som dock förstörde filmen var alla j*vla fjortisar!!! En hel flock satt framför mig och skrattade på fel ställen! USCH!! Så fort Björn Gustavsson och Johan Glans dök upp skrek dom, INNAN dom han säga nåt! Herre guuuuuud!!! Lyssna på dialogen, dumhuvuden! Jaja, over all var det en rätt bra film, men som sagt, för lite Kenny.

Jaja, då var den filmen sedd, och ja, jag kan se den igen, S s och M, var inte oroliga :P

Se den!

Kommentarer
Postat av: läs kommentaren så förstår du ;)

ofta det går att ha för mycket Skarsgård (A)

2009-03-29 @ 21:09:09
Postat av: The Toll

Ja det går faktiskt, förvånandsvärt nog... Bill är ju Bill, men jag gick dit för att se Kenny :)

2009-03-29 @ 23:05:47
URL: http://thetoll.blogg.se/
Postat av: Simme

Bara för att skriva något:

Själv tyckte jag det var för lite Stormare! );

2009-03-29 @ 23:37:12
Postat av: Simme

Tilägg (en aning piggare denna gång):

Eller föressten! För lite "Hempo" å Di Leva! XD

2009-03-30 @ 07:36:05
Postat av: TheToll

Verkligen! För lite "Hempo"!!

2009-03-30 @ 09:59:19
URL: http://thetoll.blogg.se/
Postat av: GK

haha fi fan va drygt med en massa småtjejer som sitter o skrikerXD skulle personligen slagit til dem i bakhuvudet.. haha du satt ju bakom dem eller hur?XD

2009-03-31 @ 09:22:06
URL: http://michaelasjostrom.blogg.se/
Postat av: The Toll

Ja, jag satt bakom dom, och jag va ytterst nära att slå till dom...

2009-03-31 @ 16:01:33
URL: http://thetoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0