Kristi flygare flög iväg...

Tjabba tjena hallå!

Långhelgen kom och gick lite snabbt enligt min mening!

Inleds med att jag skulle jobba igen, money money money! Detta gjorde ju iofs att jag inte pallade göra något på onsdag kväll...
Iaf så på torsdagen fick jag lite finbesök av Tha Bertzz and the M, ytterst trefvligt! Vi och min syster satt och pratade, åt och ja... That's it!
På lördagen (igår) kämpade jag mig upp i ottan (10.00) för att ta mig från östra aros till kusiner i västra aros. Syster min valde att inte följa med Pga sjukdom. Denna resulterade då i att jag skulle sitta ensam i en bil med mina pratglada farföreldrar... Vi stannade iaf vid Hummelsta, där jag fick 2 kg godis till mig och syster.
Sedan var jag i västra aros hela dagen, åt, var social, och gick i regn...

Och nu är det då plötsligt söndag... Dags att göra alla läxor man skjutit upp hela helgen... Morsning!

Kommentarer
Postat av: One of the Bertzz

Jamen OOOHH stackars dig som fick gå upp klockan 10 och sitta i en skön bil med 2 kg godis. Jag tycker verkligen SYND om dig

2009-05-24 @ 16:14:11
URL: http://superchouette.blogg.se/
Postat av: The Toll

Haha jag vet XDXD

2009-05-24 @ 22:01:35
URL: http://thetoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0