The helg came and went again

Halli hallå!

Detta var en ytterst trefvlig helg!

På fredagen åkte jag till sweet Lovajsa för lite finmiddag.
När jag kommer dit får jag en mindre chock när en halvnaken L hurtigt öppnar dörren, och jag tänkte "Hmm, finmiddag my ass!". Jag var glad att se att E iaf kom ihåg att ta på sig alla kläder! I bakgrunden sprang även M runt halvnaken med färg i håret (Både M och L färgade håret innan vi kom dit, vart ytterst fint!).
J dök upp sent, som vanligt. Middagen var iaf YTTESRT god! Det vart mycket skvaller och mys, och allt spårade på kvällen när vi låg och skrattade på golvet. Säger bara "nnneeeEEEEEJJ!!!".

På lördagen började jag med att fika lite med mormor och morfar, mysmys!

Sen stack jag och syrran ner på stan och shoppade massor av trosor! Hihi, gjorde värsta kapet!
Hade en kupong på HM som var 3 för 2, där man då fick den billigaste gratis. När jag kom till kassan och skulle köpa 3 stycken 3-pack och jag redan har betalat så upptäcker han i kassan att han haft sönder ett larm. Visste ni att dom innehåller en röd vätska? Det vet jag nu, eftersom mina vita trosor fick erfara detta (bara ett par dock). Han ropar då dit en kille som ska springa ett nytt 3-pack, som självklart är slut i storlek. Då säger dom att "du kan få detta 3-pack för halva priset", och jag tyckte bara det var soft, jag fick ju 2 par som var rena! Då hade dom redan dragit bort den som var billigast innan, så jag känade massor!
Sen när jag kom hem fick jag bort fläcken! DUBBELSCORE!!

Sen var det då melodifestivalen, och OBOY så tråkig den var! Fullsmockad av sega ballader... bläää... Det fanns lite bra låtar dock, i topp Azerbaïjan och Tyskland! Ok, Norge var okej, men jag tyckte inte det var bäst! Allt jag tänkte när han sjöng var "FÄRGA ÖGONBRYNEN FÖR I *******!!!". Jag kanske var för bortskämd med heta killar efter Ukraina, MUMS! Jaja, det var en mysig kväll iaf.

Nä nu ska jag sitta och undersöka om jag har några läxor till imorgon.

Kommentarer
Postat av: GK

du.. finnarnas killarvar ju snyggast. de med elden!! fast asså.. ja älskar armeniens låt!! bara älskar den.. haha och norges XD

2009-05-17 @ 22:18:37
URL: http://michaelasjostrom.blogg.se/
Postat av: Anonym

I know you liked it när jag öppnade utan kläder (A)

Kul att maten var god Å nej, "lille mats lille mats" . . . .måååsteeedaAANSAAA!!!!!!!!!

2009-05-18 @ 20:57:57
Postat av: Simme

Typiskt... Varför springer JAG aldrig in i "en halvnaken L" för...

Jag känner mig snäll idag, så jag undviker att klaga på stavfel o. dyl. ;P



MVH

Mannen som avbögar sig genom att "missa" Eurovision

2009-05-18 @ 21:04:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0