Uppdate

Nu när jag har fått klagomål på min frånvaro från bloggen känner jag mig lite tvingad att skriva!

Vet inte riktigt vad jag ska skriva... Hmm, kan ju börja att prata om helgen. Den spenderades endast med grabbs, S^2 på fredagen och S&R&A på lördagen, hemma hos R. Askul att cykla till Nyby... Där kollade vi på DaVinci Koden och.... That's it typ.. S fick nån trevlig drink bestående av... Ja du... Cola och ballerinakex om jag inte minns helt fel? Ja, och kanske 50/50 Roysaliv efter ett tag...

Sen i veckan har vi hittills haft två prov har jag för mig... Haha, jag har ett strååålande minne...

Idag har jag varit ytterst produktiv! Vi slutade vi 11, och ändå satt jag, Lil' s, Big S och GK kvar och filade på Power point till den nalkande religionsredovisningen tills 15.20. Satsigt? Jajjemensan!!

Vad kan jag mer ta upp... Jo jag kan jukomplitera min HotGuy-lista lite grann!

Jason Lewis                                       Evan McGregor
Jason Lewis                                            Evan McGregor
Hetingen "Smith Jarrod" från                 Heting, som när man fick höra att han
Sex and the City. MUMS på den!!          kunde sjunga i Moulin Rouge, blev ännu hetare

Sen kan jag också lägga upp denna remix:

Om ni har missat orginalklippet, synd för er! Roligt roligt roligt!

Kan inte komma på något mer och skriva nu, kanske uppdaterar lite mer senare... Ha're!

Kommentarer
Postat av: Simme

1. Han heter väl "Ewan"? I övrigt en man jag stör mig på (Forever young!!!) men han passar på listan! :)

2. Tack för drinken... Nu mår jag illa igen...

3. F*n... Reko remix! XD



PoK

Mannen som nynnar på "Leave Britney Alone - TRANCE REMIX"

2009-05-14 @ 16:03:12
Postat av: The Toll

1. kan ju int påstå att jag bryr mig om stavningen, slängde ihop inlägget på typ 2 min :P

2. hahaha va de inte du som la i kexet??

3. i know!

2009-05-14 @ 16:23:09
URL: http://thetoll.blogg.se/
Postat av: Simme

1. Men de e ju McGregor! Då måste man ju stava rätt! Man uttalr ju fel! :P Kompensation FFS! :P

2. Nope... Roy "spädde ut" mitt vatten med Cola å sedan lade han i kexet å sen hällde jag över det till hans glas... Tja, resten är historia! ;P



PoK

Mannen med den besökande kusinen

2009-05-15 @ 21:03:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0