Kul att min blogg sjunker...

Haha shit vad jag har glömt att blogga... Jaja!

Iaf, sist jag bloggade så skulle jag då på BJ! Det va fett kul, många man kände, mycket dansa, fötter blev torterade och sånt... Vi drack även vin som var döpt efter en bulgarisk matta... Yeah!

Oj vad har hänt sen då... Det har vart så mycket i skolan så det är sjukt, därför jag inte bloggat BTW...

Sen i fredags var jag och lunchade med två kusiner, en med en ny fästman! Woho!! Alla är så gulliga och kära nu!
Sen igår jag på släktmiddag, askul!!! Jag och mormor splittade en flaska rosé! Haha skitkul! Fan vad jag älskar min släkt :) Och krogägarna försökte pimpa ut mig till sin 22-åriga son! Haha, skitkul asså! Hade lätt gått med på den med den promillehalten!
Iaf så stack jag efter middagen till middag nummer 2 för kvällen, Josen fyller nämligen 18 idag! WOHOO!! Som vi har längtat! Ytterst trevligt, men jag kunde ju ha dött av mätthet asså!

Idag har jag sen vart på lite farsdagsmiddag med andra halvan av läkten, najsnajs.... Nu sitter  jag här typ 100 kilo tyngre... Hahaa!

Nä, dags att plugga, men jag vet inte riktigt vad... får kolla vad som behövs...

Måste lägga upp lite bra Youtube-klipp också!!

Grym kille! Tycker att de är ett sjukt bra medly!!


Haha! Asså den här killen är helt grym! Mattiaz, även kallad Ullareds-bögen :D



Gårdagens låt!! Lay lady laaaaaay! Dedikerad till Ems <3



Gårdagens låt nummer 2! Dedikerad till mah single ladies! <3

Kommentarer
Postat av: Sassy Ass

Come on everybody put you hands up for Mattiaz!!!

2009-11-10 @ 17:31:40
URL: http://superchouette.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0