90åringar, Lostspelet och Läxor...

Halli hallå!

Igår efter skolan satt jag, GK och Khokho i ett studierum och pluggade... HAHAHA! Eller inte! Jag hade en "White-Board"-penna och i rummet fanns det en "White-Board"... Det gick inte att plugga! Vi började i stället att hänga gubbe, och efter ett tag kom GK på att hon skulle rita oss som 90åringar! Hahaha!
Som exempel: Här har vi Khokho och Kavan!! Snygga? Oh yes!


Nästa sak jag kan berätta är att pappa nu har satt i ett nytt Grafikkort i min dator, så nu kan jag spela Lostspelet!!! WOHO!!! Jag fick anstränga mig mycket för att stänga av det... Vad fick mig att göra det? Jag behövde skörda på FarmVille... Nörd? Ja, kanske...
Lostspelet! Wohoooo!!!


Sen kan jag ju säga att jag kommer att behöva plugga hela helgen! FY FAN!!!
I helgen behöver jag:
 - Skriva en samhällskunskapsuppgift på en A4
 - Hitta information om skräck inför vårt projektarbete
 - Skriva om matindustrin ur ett etiskt perspektiv
 - Plugga till fysikprov
 - Skriva ett klagobrev på engelska

Tror att det var allt... Hmm... Hur ska detta gå??


Kommentarer
Postat av: Östanvinden

Kul att Kavan ser ut som en farfar som får bo i en skrubb under trappan för att barnen skäms för honom. Sayeh ser dessutom påtänd ut och som att hon haft örhängen som vägt ca 3 kg i 40 år. Snyggingar

2009-10-03 @ 19:50:41
URL: http://superchouette.blogg.se/
Postat av: The Toll

Du ska se bilden vi ritade av dig, babe ;)

2009-10-03 @ 22:28:50
URL: http://thetoll.blogg.se/
Postat av: Simme

Vojne, vojne... Många järn i elden, sa alkoholisten som shottade i helvetet...



Ah! Det efterlängtade grafikkortet! =) Hur var spillet då?



PoK

Mannen som hänvisar till den förra posten för anledning till skrivandet

2009-10-04 @ 18:00:32
Postat av: Östanvinden

Bah, ni ska se bilden jag ritade på er när jag satt hemma och chillade när ni var i skolan!

2009-10-04 @ 19:14:27
URL: http://superchouette.blogg.se/
Postat av: The Toll

Simon: Spelet är lite för beroendeframkallande för mig just nu... + att jag har dörr typ... 3 gånger XD Hahaha den svart röken åt upp mig XD

sarah: du satt förmodligen på ett upptåg och väntade på att få komma hem vid den tiden ;)

2009-10-04 @ 22:24:47
URL: http://thetoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0