Fredag igen, Gillar't!

Dags för fredag igen då! Detta innebär att börja tidigt, ha 4,5 håltimme och sluta halv 5! Mmmm så härligt!
Ikväll ska jag då till "Calle de Colegio" (hahaha, dåligt, jag vet) och umgås med mina 3 små söta! En rejäl tjejkväll väntas!

Kan ju också meddela att gårdagen var lite skum, eftersom en viss Zazzy och en annan viss GK bestämde sig för att inte närvara i skolan. Till sällskap hade jag då en Zombie-Khokho, eftersom hon hade sovit för lite... Men vi hade kul i alla fall! Vi satt nästan och grät i biblioteket, på grund av ett visst klipp, men vi gillar't.

Jag ska också bikta mig lite... Ni som inte gillar mitt beroende kan sluta läsa...



... NU!

Jag var då inne Stephanie Meyers hemsida, det var bland annat där jag hittade att New Moonsoundtracket var bestämt. I alla fall så var jag där för att hitta hur det går för henne med Midnight Sun, det vill säga nästa Twilight-bok, och även den sista om jag har fattat det hela rätt. Hon har inte uppdaterat sen den senaste gång jag tittade, det står fortfarande att hon vill satsa på sin familj och några andra projekt. Fan. Men i alla fall, längst ner på sidan så fanns dom. Början på Midnight Sun, som någon utan Meyers tillåtelse publicerat på nätet. Jag har sett dom här förut, men jobbat emot instinkten att läsa. Dom gångerna hade jag inte läst 3an 5 gånger... Meyer har då själv lagt ut dessa kapitel, så vi fans slipper läsa dessa olagligt, och sagt att vi gärna får läsa dom här. Jag satt i kanske 30 minuter och vägde fram och tillbaka. Jag skulle ju villja se vad Edward tänker NU, men samtidigt kommer kapitlerna ha ett abrupt slut, efter som den förmodligen bara slutar på tal om ingenting, den är ju inte klar.
Jag gav in till mitt beroende. Jag trodde att det bara skulle finnas 4 kapitel. Jag är inne på kapitel 7 nu... Jag har läst 170 sidor... Jag läste 2 timmar i onsdags och kanske 4 igår, stirrandes på en dataskärm... Varför finns det inte "Twilighters Anonymous"?? Jag skulle kunna vara någon slags VIP-medlem...


Nej, nu ska jag kanske försöka lyssna på blötfoten... Morsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0