Helgen=ovärd...

Vissa helger är verkligen pain... Denna helg var en sådan.
Det enda jag har gjort är att plugga och sitta inne. KUL!!!! Men! Läxorna är klara och jag tror att jag kan fysiken till morgondagens prov, så det får det vara värt!!

Idag var dock helgens höjdpunkt!!! Lite patetiskt detta låter, men helgens höjdpunkt var en Power-walk! Haha, oj så patetiskt det låter... I alla fall! Äntligen är Luväjsa hemkommen från Italia! Woho!! I cirka 1,5 tim babblade vi oavbrutet om hennes resa, och tiden gick otroligt snabbt! Vi gick även... Ja, hur långt är elljusspåret i stadsskogen? Ja, vi gick det 2 varv i alla fall... Lite duktigt!

Jag vet inte om jag ska berätta alla detaljer om hennes resa, men hon verkade ha kul i alla fall! I april kommer då alltså massa italienare hit, så man får hålla utkik! Sen dess har jag haft "Pappa jag vill ha en Italienare" av Galenskaparna på hjärnan... KUL! Haha, bara jag alltså...

Pappa jag vill ha en Italienare! Uppfödd på Pizza och Pasta!


Nä, nu är det väl i vanlig ordning dags att avrunda... Hmmm... Lite kallt om fötterna nu, ska nog leta lite efter mina tofflor... Morsning!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0