Duktig vecka? Hmm... får bli nästa vecka...

Jag hade då tänkt att jag skulle ha en duktig vecka. Det har gått ganska bra ändå, jag var och tränade i måndags och jobbade idag och igår. Jag har inte ätit godis och sådant, och har tänkt träna imorrn. Men vad händer? Nu sitter man här och sippar på en Trocadero... Hmm... Lite minus där... Det var riktigt svårt idag när man skulle köpa skolans kaffe, och rakt framför mig fanns skolans kladdkaka... ILLA! Men jag stog emot! SCORE!

Nästa vecka har jag kommit fram till att jag ska ha en RIKTIGT satsig vecka! Träna mycket, plugga mycket och annat duktigt! Vi får se hur det går...

Idag jobbade vi med PA-rapport i skolan, gick ganska bra tyckte jag. Dock blev det lite akward när vi satt och kollade på den nya trailern för New Moon. Haha, pulsar ökade en del kan man säga! Hahaha! Jag svär att alla som gick förbi studierummet trodda att vi kollade på porr eller något! Haha!

Smygporr för tonårstjejer?


Haha, nej nu ska vi inte berätta mer om mitt pinsamma liv! Haha! Ha're!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0