Fysik, Oh the joy!

Jag fattar ingenting. Jag lyssnade inte den första kvarten på lektionen, och nu fattar jag INGENTING. Kan någon översätta mina anteckningar??

P=R*Ie^2... vafan??? Hur blir det P=Ue*Ie? Kanske borde lyssna lite... Man jag har bättre saker för mig! Har precis skrivit in min gamla fysiklärares härliga citat på datorn, najsnajs! Kan vi inte få tillbaka Ingemar liksom?
Jag kanske ska bjuda på några godbitar...

Citat 1: Ingemar: ”Jag förstår inte hur de som planerat schemat tänker när de lägger en lektion där man måste tänka en fredagseftermiddag… Måste vara humanister”

Citat 2: Eleverna pratar om hur skolan var förr, och någon nämner att det var dåligt ljus. Ingemar: ”Dålig belysning?! Det var de värsta jag hört!”

Citat 3: Ingemar: ”Nu griper vi efter räknelådan!”

Citat 4: Ingemar om Sarahs längd: ”Du får läggas i sträckbänk”

Citat 5: Ingemar drämmer en en-meters-linjal i bordet. Ingemar: Det var dålig klang i den här linjalen”

Haha nej nu får de räcka, jag kan ha det här som en liten tradition lägga in lite Ingemarcitat emellanåt... :P

Nä, dags att gripa efter skriften och räknelådan! Hörs!

Kommentarer
Postat av: Sarah

Och citaten kommer aldrig sina. Det är det bästa med Ingmar

2009-09-18 @ 11:28:06
URL: http://superchouette.blogg.se/
Postat av: The Toll

kan inte annat än hålla med!!

2009-09-18 @ 17:17:22
URL: http://thetoll.blogg.se/
Postat av: Michan

gör det!vill se mer av ingemarshärliga citat!

2009-09-20 @ 13:44:48
URL: http://michaelasjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0