HAHAHAHA!! Ojoj! Var är landet på väg? XD

Alltså jag måste bara skriva det här! Jag sitter nu inne på alla bloggar i hela sverige känns det som, och detta är ett litet smakprov ur AmandaVarDets blogg; "Och liksom 17 till 22 är 4a år. 12 till 30 är.. 26 år. Så yääck!"
Vafan hände med matten där?? Om det är så svårt; använd miniräknare! Om man inte klarar av varken 22-17=5 eller 30-12=18 så borde man stämma svenska skolsystemet! Herregud! Och jag som känner mig korkad för att jag inte kan derivera tangens...

AmandaVarDet'= ??
Svar: Finns ingen lösning, eftersom funktion saknas!

Nä, kanske ska bjuda på ett Ingemarcitat?
 
Elev kommer lite försent till lektionen. Ingemar: ”Nä, nu har jag redan skrivit upp dig som frånvarande. Du kan gå!”

Haha nä, nu skall jag göra något vettigare, eller låtsas iaf...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0