Hurtbullen Maria?

Träna? Vadå? Vad är det?


Idag bestämde jag mig för att nu får de banne mig räcka! Jag släpade mig iväg till gymmet och gick på Mediumpass på en timme. Jäklar vad trött man är!!!

Jag har nämligen haft någon slags oförklarlig ångest de här lediga dagarna, alltså som om jag har glömt att göra något. Jag gjorde läxan jag trodde att de kunde vara, och gjorde andra saker som jag borde göra, men det släppte inte. Igårkväll kunde jag knappt somna och jag hade olika nervössymptom. "Vafan?" tänkte jag då. NU släppte de! Träna var grejen! Otippat! Betyder detta att jag måste börja träna på riktigt nu? hmm...


Idag i skolan har jag då beställt stundentmössa!! Jag blev alderles lycklig, men fick samtidigt lite panik! Vad ska man göra efter gymnasiet egentligen? Ajajajajaj....

Här har vi då en Uppsalamössa! Nästan så ser min ut! Naaajs!!


Nä dags att göra något vettigare! Kraaam på dä'!



Tillägg!
Läste precis lite i Kissies blogg, vad trevligt de skulle vara om man kunde säga "700 spänn för ett linne? Billigt och bra!"... Tänk om man ändå hade sådan ekonomi... Dock skulle jag inte orka banta som henne! "Idag ska jag unna mig en sallad"... Om det enda man äter på en dag är EN SALLAD skulle inte jag kalla det att unna mig... Jeez!

Kommentarer
Postat av: Simme

(Först vill jag bara passa på att applådera för turen till gymmet!)



Va f*n! En har ångestattacker och en annan ligger sjük...

Jag lämnade er i en månad och detta är vad som händer? Jisuss Ejdch Krajst!

Aja, glad att gymmet hjälpte den ena iaf! =)

Fortsätt må fint nu! (Det är mycket roligare! ^^)



PoK

Mannen som njuter av sin "lediga" dag.

2009-09-29 @ 10:59:27

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0