Måndagsmornar - Varför finns dem?

Jag känner att jusst nu glöder bitterheten och ironin som 2,5mm spiken som utsattes för 2,3V...
Ja, ni förstår ju hur min morgon är. Nyss var den sååå härlig! Jag satt hemma och kollade på härliga klipp och ännu härligare bilder
Till exempel denna;

Naaajs! Dock byttes detta raskt ut av fysik och matte, som jag känner mig otroligt opepp på... Jag fick dock lite nytt liv i mig i och med skolans kaffe :) Fast det tog precis slut. Fan.
Jag och Sazzy (haha, du får nytt namn varje gång du nämns, maan) överväger STARKT att skippa engelskan idag, eftersom lektionen ska gå ut på att vi ska diskutera en 16sidig text, som ingen av oss har läst...

Jag känner att jag blir mer och mer taggad varje sekund inför onsdag. Då gäller utgång på BJ! Härliga tider! Dock måste jag jobba innan, så jag hoppas att jag inte avlider...

Oj vad jag längtar efter att rita grafer imorrn! Wohooo! (Varför funkar inte ironi på nätet??)

Nä, dags att räkna... vad det nu är vi ska räkna... Känner att mitt toppbetyg i matte kommer sjunka som... ja, något som sjunker snabbt... 


Kommentarer
Postat av: Sazzy Ass

Planera in bakisdag på torsdag, jag ska köra minus-på-kontot-style

2009-09-21 @ 15:47:00
URL: http://superchouette.blogg.se/
Postat av: The Toll

låter fint, min vän!

2009-09-21 @ 23:01:01
URL: http://thetoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0