Men men men...

Usch... Jag har vart nere hela dagen, vilket har gjort mig trött och flummig... Jag vet, jag är felkopplad...

På morgonen när man vaknar efter en natt men obehagliga drömmar (tror det är därför jag är trött också, kan fan inte blivit utvilad efter den skräckfilm till dröm...) sätter jag mig vid TVn och får en chock. "Patrick Swayze har nu dött". Fuck... Jag hade kanske blivit så nere om jävlarna på TV4 inte envisats med att visa klipp ifrån både Dirty Dancing och Ghost!
"Hej Maria! Du vet han drömkillen? Han som dansar snyggast i världen? Han med leendet som tar andan ifrån dig? Han heta, som till och med kan dreja sexigt? Han är död. Nu till vädret!"
Som om inte det räckte spelar de också "Unchained Melody", som jag, såklart, fick på hjärnan... Kul...

Nä, jag blir tvungen att kolla på Dirty Dancing i helgen, med typ 5 liter glass...




Nä, måste snart åka och jobba... Ha're!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0