Pinn-krabban dog ut fort...

Halli hallå!
Ännu än dag avklarad i naturarhelvetet!

Idag har vi haft biologi, där vi skulle leka krabbor som åt sniglar.
Sniglarna var representerade av okokt pasta i olika former. Så klart hanmade jag i gruppen som kulle äta med grillpinnar... Har ni testat äta okokt pasta med grillpinnar? Det är inte aslätt... Vi dog självklart ut, tätt följda av gaffelgruppen, innehållande The big S. Vi bestämde oss då för att planera sommaren. Guess what? Vi ska till gotland!!! Kanske... Förmodligen... Vi får se... Vi är lite för unga för att få leva på den ön tydligen... Visste ni för övrigt att det är SJUKT mycket dyrare att åka därifrån än dit?
Sedan hade vi lite kemilektion, SÅ ROLIGT!
Detta följdes upp av lunch, engelska och sedan lite utvecklingssamtal eller vad man nu vill kalla det. 0.6% frånvaro, vem hade trott de? Haha, hur har de räknat där??

Nä nu skall jag vila upp mig inför morgondagen, då min kära syster ska äga på scen! Tjollahopp!

Kommentarer
Postat av: GK

jävla pluggis XD

2009-04-16 @ 08:41:18
URL: http://michaelasjostrom.blogg.se/
Postat av: TheToll

Haha, you know it!

2009-04-16 @ 10:12:50
URL: http://thetoll.blogg.se/
Postat av: Anders

Själv var ja i skedgruppen :P

2009-04-16 @ 19:55:08
Postat av: GK

maha... jag hade handskar.. fast jag dog ut efter andra rundan.. hade ingen mat kvar XD

2009-04-18 @ 01:29:54
Postat av: Tonårsliv by Leonora - Vill du bli veckans blogg?

Hoppas du får en härlig dag :)

allt väl?

2009-04-18 @ 01:32:37
URL: http://magiskaminnen.blogg.se/
Postat av: Simme

Eftersom du inte skriver nå nytt får man väl spinna på den här posten:

"Nä nu skall jag vila upp mig inför morgondagen, då min kära syster ska äga på scen! Tjollahopp!"

Och som hon ägde! ^^



PoK

Den mystiska mannen med syran i spannen

2009-04-20 @ 20:58:22

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0