Skillz jag har!

Jorå, s'att alla kan ju inte vara bäst på allt...

Denna morgon när jag skulle gå till köket för att fixa frukost, vad gör jag då?
Jo SJÄLVKLART så stog en dammsugare utanför mitt rum... Det fanns plats att gå förbi dammsugarn, men man måste ju ha lite spänning i vardagen!
Jag väljer då att gå rakt på dammsugarn med de tre minsta tårna på min vänstra fot... SKILLZ!
Jag kör den klassiska "Ställa-sig-med-andra-foten-på-de-värkande-tårna" och tycker faktiskt inte att de gör asont jusst då, inte mer än den vanliga "slå-i-tån"-smärtan (vilket iofs är PAIN). Kan ju ha att göra med att när man slår i tårna rusar massa smärtstillande i kroppen så det inte gör så ont, har för mig att de är typ adrenalin...
I alla fall, sedan sätter mig med datorn och bestämmer kvällsplaner med J och allt är trevligt.
Sen känner jag att "Fan de gör ju fortfarande ont", men man som man är ignorerar jag detta.
Sen när jag reser mig gör de så *olämligt ord* ont!! Kollar då ner på... ja vad heter den tån? den brevid lilltån iaf, som självklart svällt upp till dubbla bredden och är lite småblå...
Tänker då att jag ska ha ett andra utlåtande och haltar in till syrran och frågar "Ser min tå svullen ut?" vilket hon höll med om att den gjorde... ROLIGT! När jag då haltar ut dyker pappa upp och upptäcker mitt haltande. Han frågar då varför och jag sa då att jag sparkat i dammsugarn, samtidigt som jag har så förbaskat ont. Han höjer då ögonbrynen lite och kollar på dammsugarn, som står längs väggen och utbrister på skämt "Här är det ju lätt att komma förbi, tyckte du att du behövde ge den en känga i alla fall?".  Jag försökte skratta lite åt skämtet, haltade vidare till mitt rum och bröt ihop av smärta, vilket jag inte gjort sen... jag vet inte när, kommer fan inte ihåg när jag gjorde de senast.
Pappa var då lite "Men oj! Har du verkligen SÅ ont?". Ja, de hade jag. Pappa kommer då på att jag kan ha brutit tån, men jag bestämde mig för att jag inte pallar de, så därför är den inte bruten. Jag vet fortfarande inte om den är det, men den gör fortfarande ont cirka 12 timmar efter... Dåligt tecken?
Sen får jag då avboka kvällsplaner, känner att jag inte orkar ta mig nånstans när jag knappt kan gå runt i huset.
Sen går dagen mer och mer, smärtan minskar gradvis, speciellt när man har en sko/toffla. Sitter nu med en toffla på ena foten. Varför bara ena? Tja, varför inte?
Iaf känns tån ändå så pass bra att jag och syrran drar till ICA. Sen jag kom hem därifrån har tån blitt sämre, och jag hoppar nu på ett ben och jag ska nånstans och får så !^¨##!** ont om jag böjer den. Vi får se hur tån mår imorrn, de är ju inte kul om det är nåt ihållande (typ att den är bruten eller spricka), blir nog en jobbig valborg då....

Jaja, hoppas alla haft bättre dagar! Tjollahopp!

Kommentarer
Postat av: Anonym

BABE <3

fast jag måste endå påstå att det var lite dumt att knata in i dammsugaren. . .

^^ :*

2009-04-26 @ 01:20:29
Postat av: The Toll

Haha ja asså jag är berädd att hålla med dig på den punkten XD

2009-04-26 @ 11:27:41
URL: http://thetoll.blogg.se/
Postat av: Simme

Ouch... Ouch, ouch, ouch! Hoppas det blir bättre annars skickar jag "Den oekände Dr. Warner" att ünderzöka dein! ;P



PoK å Krya på dig!

Dr. Warner's alter ego och assistent

2009-04-26 @ 15:36:21
Postat av: charlotte

asså jag tror inte den e bruten.. min syrra råka ut för samma sak (fast med handen) och det var tydligen bara en stukning. det går över av sig självt om några veckor, men du kommer nog fortfarande vara känsligt i den några månader till....!

2009-04-27 @ 08:31:53
URL: http://musicismylife.blogg.se/
Postat av: TheToll

Men askul! På onsdag ska vi ju gå i sthlm hela dan, sen e de valborg! Vi får amputera helt enkelt! Hämtar Dr Warner

2009-04-27 @ 11:03:01
URL: http://thetoll.blogg.se/
Postat av: GK

haha bästa inlägget hitills asså XD haha.. vet du hur mycke ja garva när ja läste de här.. maha skadeglädje.

2009-04-28 @ 19:30:50
URL: http://michaelasjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0