Strålande, din odåga!

Halli hallå!

Idag har vart en lite dryg dag.
Man börjar först halv 9 med 1,5 timme spanska... Sånt gillar vi...
Sen har vi 3 timmars håla, då jag bestämmer mig för att återvända a casa, då S, s och M icke var närvarande i skolan. Hemma möts man av farmor och farfar, varpå vi i en timme sitter och diskuterar en duva som bygger bo i vårt träd. Kul? Ja, vad tror ni?
Sedan återvänder jag till skolan, där vi ska ha fysik.
Vi fick där reda på att vår lärare snart ska sluta, tror sista lektionen är på måndag... Han är en underbar lärare! En riktig mysgubbe! Han låter som lillefots (Landet för länge sedan) morfar och är lite småvirrig.
Vi sitter då och är nostalgiska varje gång han säger någon av sina catch-frases, som "STRÅLANDE!", "Kavan/Khalid din odåga" eller bara så enkelt som att slå till Kavan i huvudet... Underbar lektion!

Sedan har vi religion där vi fick tillbaka prov och skulle sedan jobba med våra projekt.
N
u sitter jag då här vid min dator hemma och försöker göra så mitt finger inte trillar av (Hade en liten incident med en brödkniv igår, NICE!).
Nä, nu skall jag återgå till mitt, HELG NU FFS!

"Michaela? Vad gör du? Skickar du ett meddelande? Till mig kanske?"


Kommentarer
Postat av: GK

ingemar har koll på mig :S läskigt XD haha

2009-04-28 @ 19:26:45
URL: http://michaelasjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0