God jul typ

Helloj folket!
God jul på er!
Nu vet jag vad alla tänker... "Vad fick Maria på julafton?" Tack för att ni frågar!
Det jag fick var bland annat Kents skiva, en mössa, barréklämma (så nu har jag en barréklänna, men ingen gitarr... hahaha XD (brukar plinka på syrrans)), lost-boxen, cash, resväska, en massa twiligt+new moon-prylar och en förkylning...
Hela familjen har också fått massa wii-prylar, så jag har stått på en wii fit och sett ut som en idiot... Haha fast kul är det!

I onsdags var jag då ute på krogen för att fira en viss kis som fyllde 18 (dagen innan dock)! Vi gick till VIP, och jag var lite tveksam först, eftersom det var i princip tomt och jag var en av två tjejer i sällskapet... Hmm, dock så ökade underhållningsfaktorn i takt medalkoholhalten (som vanligt på fest?). Födelsedagsbarnet gick det.... bra för? haha, han lever i alla fall, dock mådde han kanske inte asbra sent den kvällen. Menmen, nu har jag i alla fall fått uppleva det som jag skrek ut framför vissa lärare och föreldrar i nian XDXD

Nää ni ska jag göra nåt annat... kanske wii:a lite till, vem vet. Tjingalong!

Kommentarer
Postat av: charlotte

sv; okeej NOT FUNNY!!! xP dessutom gör adam det mkt bättre än dig (hahaaa ;D) så det så!!

2009-12-30 @ 18:38:14
URL: http://musicismylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0