"Jag é bah Nisse, de spelar la ingen roll ju"

Nu är de mörkt ute. Shit vad trött man blir. Nu är de ändå fint och ljust på dagarna, när de ligger snö på marken, men det gör kontrasten till de här mörke ännu värre.

Nu sitter jag då här, sista lektionen en fredag... alltid lika kul, alltid psykologi...
De dryga är att psykologi är egentligen ett ämne som jag gillar, men tiderna suger hårt...

Imorrn är det klassfest, och jag vet inte riktigt vad jag ska tro. Kan bli fett kul, kan bli fett lamt. Sista bussen går i alla fall 20 över 3, så de kan bli en lååång fest, och sånt gillar vi, även om vi ibland råkar vara på festen i typ 40 minuter... Varför skriver jag om mig själv i "vi-form"? Sméagol...

Nä, dags att dra, vi får surra sen

Kommentarer
Postat av: charlotte

heeej! ville bara att du skulle se bilden som finns på min kusins blogg på denna adress: http://partymix.blogg.se/2009/december/klockrent.html?_tmp=4b5c942313f1ad999d93cbc63f6fe512fb4f0d06



kraaam

2009-12-19 @ 18:14:42
URL: http://musicismylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0