Svinspruta och naturarskämt!

Eftersom jag har bestämt mig för att lägga ner matteboken nu så tänkte jag sätta mig här och blogga lite. Har ytterst svårt att koncentrera mig just nu, eftersom att jag sitter i smärtor efter vaccination. Det känns som om någon har gjort en voodoo-docka av mig och stabbar mig på random ställen, vanligast är dock vänster hand, kan ju anta att det är för att det var i vänsterarmen de sprutade in giftet... Nu har jag till exempel ont i höger skulderblad och vänsterhanden. Otroligt underhållande.



För att ignorera smärtan så sitter jag och läser naturarskämt... Alltså fan vilken nörd man har blivit! Jag kan ju skriva några av skämten:

Denna var den jag har skrattat mest åt idag: "Varför tyckte kung Arthur att sir Lancelot var ytlig?
Han fann inte graal"

"e och e^x var ute och gick en dag, när de plötsligt fick se en differentialoperator. e blev naturligtvis jätterädd och sa till sin vän:
- Tänk om han ser mig! Då deriverar han mig så att jag blir noll och försvinner!
e^x lugnade dock sin vän:
- Mig kan han derivera hur mycket han vill, jag förblir densamma. Jag går fram
... och snackar med honom.
Sagt och gjort, e^x tågade morskt fram till differentialoperatorn och sade:
- Tjena, jag heter e^x, vad heter du?
- dy/df"

"Alla barnen använde tiologaritmer utom ellen"

"Pojken pi var ute och gick med sin flickvän (2+4i)
Pi sa: "Ni tjejer.. ni är så komplexa..."
Flickvännen suckade och sa: "Jag borde ha valt en mer rationell man..."."

"A neutron walks into a bar and asks the bartender how much for a drink. The bartender replies: For you? no charge."

Nä, nu får det räcka med naturskämten... Shit, jag måste tappat en proton, vart så negativ helt plötsligt... Jaja, nattinatt på er!!!

Kommentarer
Postat av: charlotte

aaahhh asså shit hur nördig får man bli!! och det pinsamma är att jag fattar alla!!! ;P

2009-12-11 @ 10:29:08
URL: http://musicismylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0