Dagen före avslutningen!

Denna dag har varit... Ja, som en vanlig skoldag i princip.
Först hade vi Matte, sista lektionen EVER med Larsa! Buhu!!!
Vi gjorde då ett litet test i grupper och kollade om vi kunde något av de vi ska jobba med i framtiden, gick faktiskt bra!
Sedan hade vi lite religion, där jag gjorde terminens sista prov! Woho! Nu är de ingen mer skola! SCORE

Sen idag har jag inte gjort så mycket, mest suttit och... Hmm... ska jag verkligen erkänna?.... Okej... Hej, jag hater Maria, och jag är en Buffy-oholic! Vet inte hur många avsnitt jag kollat idag... Jaja, i alla fall, har jag även kollat på lite klipp ifrån "So You Think You Can Dance?". Helvete va dom är duktiga på att dansa! Tänkte iaf visa några favotiter!


Den här dansen är så himmlarns stark! Jag fattar inte hur man kan visa så mycket känslor med dans!! Otroligt!


Här är en annan dans med detta par! Asså het dans! Väldigt.... Uppenbar?


Denna dans är också otroligt fin! Gaaah!


För att avsluta har vi denna otroligt coola dans!

Nä, nu ska väl jag avlägsna mig! Tjingalong!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0