Skjut mig, häng mig, stryp mig! Yeah, you know the deal...

Hej hallå!

Alltså denna dag har varit helt okej, lång, men okej. Känner dock att jag inte hängt med så mycket på lektionerna, då det har varit ytterst hjärnkrävande lektioner.

På svenskan var vi tvugna att läsa upp våra egenskrivna dikter, OTROLIGT KUL!
Vi var då tvugna att skriva dikter till våra barn, om vi hade några, så jag, Mickan och Saykho skrev en otroligt djup och fin dikt. Läraren tyckte att ett stycke vi skrev om att hämnas på killar var ytterst fint formulerat.

Nu sitter jag och pluggar till fysikprovet vi har imorgon, jag känner att jag verkligen fattar allt... Vill mycket hellre bara sova! Men, vem vill inte det?

                                                            Vår kära formelsamling
Formelsamlingen, som tycker det är otroligt roligt att formulera sig så att ingen fattar...

Jaja, skall återgå till helvetet. Sov sött go vänner!

Kommentarer
Postat av: GK

fan va härligt det ska bli att sova idag när man kommer hem!!!!!! aaaahhh längtar!!!

2009-03-31 @ 09:25:21
URL: http://michaelasjostrom.blogg.se/
Postat av: The Toll

Sova är alldrig fel!

2009-03-31 @ 16:00:41
URL: http://thetoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0