Häll ut mjölken!!!

Idag var det kamp!

Halsen smärtar, kroppen är död, men fan vad kul de var! Inte för att det gick bra för oss, men vi hade kul på vägen!

Cyklade då till fyrishov på morgonen i mina Rosendalsfärgade kläder för att möta GK. När vi kom dit blev vi genast satta i arbete. Vi flyttade möbler och hällde upp röd och svart läsk! Awesome! Sedan fick vi lite krigssminkning av Shirin, najsnajs!

Sedan gick vi och kollade på invigningen som var rätt seg. Rosendalarna var fett opeppade, man fattade ingenting av de som han från fyris med microfonen sa och vi hade ingen maskot! De va lite dåligt! Någon som är pepp på och sy en laptop- eller igelkottsdräkt till mig till nästa år? Skulle va fett äg!

Iaf, på en gång startade sedan innebandy för killar, och där skrek jag halsen av mig! Rosendal var peppade och de var fett najs, förutom att dommaren sög! Andra laget fick en straff mot oss, och ingen fattade varför! Självklart satte dom den, men vi blev glada när rosendal reducerade typ en minut senare! Trodde vi ja! Självklart kom dommarjäveln på att det målet inte räknades... Varför? För att han är dum i huvudet! Okej, vi hade inte vunnit i alla fall, men ändå!

Sen var det lite annat i mellan, men det roligaste var ändå Volleybollen! Rosendal ägde och vann!

Hejjarramsorna var allt ifrån de klassiska "Rosendaaal! Shalalalala!!! Rosendaaal! Shaaalalalalala!!!" till "Hääääll ut mjölken!", Linnés kläder såg nämligen ut som mellanmjölks tetror, och "Vi som inte tycker om smurfar!", eftersom fyris var blåa och hade en smurf som maskot. Riktigt roligt!

Här har vi lite pics!

Här har vi jag och GK med sminkningen! Rosendals färger på ena kinden...


...Och RosendalsR:et på den andra! Yeah!!

Nu skall här pluggas!

Kommentarer
Postat av: GK

Linne hade säkert köpt dommarn XD

2009-05-28 @ 13:36:53
URL: http://michaelasjostrom.blogg.se/
Postat av: The Toll

Jag tror fan de! Men jag har hört de ryktas att vi kom 2a istället! För dom råkade typ ge för mkt poäng för basketen, men annars ägde vi :p

2009-05-28 @ 17:57:03
URL: http://thetoll.blogg.se/
Postat av: GK

haha ok ok XD

2009-05-28 @ 18:08:58
URL: http://michaelasjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0