Valborg, pastamys och gubbkväll!

Hej!

Valborg:
Dagen shottades igång halv 10 på morgonen, vi inledde med 2 Dooleys, 1 Slibovitza (hur det nu stavas) och 2 vodka + kanske... 3 vodkadrinkar.
Efter detta bar det av till staden, där vi släppte av Sarah med hennes vänner. Sen kollade vi på båtarna i fyrisån och jag och Mickan var nära att slå ner några småpojkar, som kastade flaskor och stenar och loskade på dom i ån. Omoget!
Sedan övertalade jag och Saykho Mickan att vi skulla käka Subwaymackor, och drog med dessa till stadsparken.
Där slog vi oss ner, korkade upp vinet och väntade på vidare sällskap, som dök upp snabbt!
Vi alla satt där med musik, drinkar och gott sällskap! Efter ett tag flyttade vi lite, men stannade i parken hela tiden. Efter ett tag dök oundvekligt snuten upp, men eftersom vi var så trevliga outsmartade vi dom.
Sedan stack vi hem runt... 5 kanske? Kommer inte riktigt ihåg...

1a Maj:
Hände inte jättemycket, var på X-men filmen och stog ute och frös till klockan 2 på natten... Kan dock tillägga att jag vaknade utan att vara bakis! Score!

2a Maj:
Inleder med att vakna tidigt, dra och klippa mig och stack sedan till HumC för att träffa J, L och E.
Där har L gjort en UNDERBAR pastasallad som vi smaskade i oss. Vi låg och pratade länge och vädret var underbart.
När jag kommer hem ser jag att min vänsteraxel är HELT sönderbränd... Kul kul...
Sedan springer jag runt i huset för att fixa till för kvällen, då pappas kompisar ska joina.
Det grillades, skämtades och dracks. Förvånandsvärt kul faktiskt!

Och nu sitter jag här; 3e Maj och har 1000 läxor att göra. Roligt? Nej.

Kommentarer
Postat av: Simme

Se det positivt! Det är bara en hundratusendel av vad du hade för en vecka sedan! 8-|



PoK

Muppen med minnet som tar siffror lite för seriöst

2009-05-03 @ 15:26:45
Postat av: GK

inte slibovitska XD slivovitska! XD haha fi fan va hemsk den var!



men kul valobrg iaff :)

2009-05-03 @ 23:17:28
URL: http://michaelasjostrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0