1a advent!!

Hej hallå!
Nu sitter jag för första gången på hela dagen! Woho!
Jag vaknade då hyffsat tidigt för att börja baka och adventspynta. Allt har bara gått i ett sen dess. Ljusslingor har satts upp, tomtar tagits fram etc. Lussebullar och knäck gjort. Sen vid 16.00 gick vi iväg för att se på Adventsfyrverkeriet i Botan som hade 20års-jubeleum i år. Det hölls som vanligt at min morbror och var fett bra som vanligt!!
BOOM!!!!


Den här helgen har jag inte alls hunnit plugga tills matteprovet som jag har imorrn. I fredags var jag på New Moon igen! Denna gång men Khokho och hennes brorsor! Fett kul faktiskt! Hennes fickparkering var nog det roligaste på hela kvällen! Hahahaa! Det var totalt kaos och alla skrek på alla, medan jag låg i baksätet och skrattade!


På dagen igår var jag på stan hela dagen men systra mi, sen på kvällen hade jag lite brudar här och kollade på BigBrother2003 XD Hahaha, asroligt faktiskt! "Förlåt, snälla ni!"

Nä, nu ska jag plugga... Tjollahopp!!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0