+ - 0...

Idag började min duktiga vecka!!!
Idag hade jag då bland annat fysikprov, vilket gick sådär, får se vad jag får när det är rättat...

I alla fall! Hur har det då gått med första dagen på duktiga veckan??

+: Tränade
     Köpte inte kladdkaka i skolan
    
-: Åt nyss äppelkaka...

Hmmm... det som gick så fint först... Jäkla pappa och lura i en äppelkaka... Gott var det iaf!!
Jag är lite nere idag också... Läser nämligen New Moon, och Edward har precis lämnat mig... Igen... Det är tredje gången nu, jag borde lära mig.... XD

Nä, dags att fortsätta läsa, så får jag snart en kompis ;)
Tjollahopp!

Kommentarer
Postat av: Anonym

2009-10-05 @ 22:14:44
Postat av: Simme

Asså... Utan att säga för mycket tycker jag Roy skulle hållt sig till sin "andra present"... =P

2009-10-05 @ 22:16:33
Postat av: The Toll

Äsh, skulle jag fått en barnvagn menar du? Haha, asså jag hoppas att du inser att jag kommer att sitta och hyperventilera hela filmen??

2009-10-06 @ 22:34:42
URL: http://thetoll.blogg.se/
Postat av: Simme

Som sagt: DEn andra presenten... ;)

2009-10-07 @ 22:28:43

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0