Åsiktsmässa, DH och Twilight

Kanske ska inleda med att ursäkta mig för dagens tidigare inlägg... Haha, ett litet internskämt bara (med typ hälften av bloggens läsare... Haha!)

Idag var vi i alla fall tvugna att gå på något som kallas "Åsiktsmässan". Vi skulle då lyssna på bland annat ungdomsförbunden till olika partier och komma på något vi ville gå med i... Otroligt roligt...

Sen, efter att ha både gått ner på stan och hem (duktiga veckan fortsätter), så stack jag iväg och jobbade lite... Har bara 1.5 timmar jobb den här veckan, vanligtvis brukar jag få 6... Hmm, illa, jag kommer bli pank...

När jag sen kom hem käkade jag pankakor (minus på duktiga veckan...) och efter det var det efterlängtad come back för Desperate Houswives!! Yes!! Jag tyckte att första avsnittet var bra, och det hände, som vanligt, massa saker på samma gång. Jag hade i princip glömt vad som hände i slutet av förra säsongen, men nu är jag ikapp!

Oh yeah!! They're back!!!


Och vad har jag då gjort den lilla tiden jag inte har skrivit om på bloggen? Har jag pluggat? Jo, visst, lite kanske... Max 30 min... Den resterande tiden har jag nämligen läst. Är inne på tredje vänden på boken New Moon nu... Eller ja, "När jag hör din röst", som den heter på svenska... Det Känns lite hemskt hur mycket man kopplar ALLT till Twilight och dess karaktärer... Kanske borde ta upp det på psykologin imorrn... Haha!
Nej men jag har i alla fall börjat tänka att "Ikväll ska jag få reda på att Jake är varulv", istället för att tänka "Ikväll ska jag läsa Twilight! Hmm.. Vad kommer att hända härnäst? Tror att Jacob blir varulv..."... Icke Ok alltså...

Favorit i repris! Mums! Världens hetaste varulv alltså...


Nä nu ska jag göra nåt vettigare! Eller, vem försöker jag lura? Jag ska klipphoppa med Jake nu, Ha're!


Kommentarer
Postat av: charlotte

=D me like detta inlägg! (especially den sista bilden!) ;P

2009-10-07 @ 11:29:26
URL: http://musicismylife.blogg.se/
Postat av: The Toll

Haha, kan man annat än att älska sista bilden? Tack förövrigt :)

2009-10-07 @ 18:41:31
URL: http://thetoll.blogg.se/
Postat av: Simme

Men åååååh! Tack för spoilern!! :'(

XD =P



PoK

Mannen som e sur på TBBT's taskiga seed...

2009-10-07 @ 22:32:13
Postat av: TheToll

Hahaha! Vilken spoiler? Att jake är varulv? XD Ja iofs spoilar jag typ halva filmen då XDXD

Själv har jag redan sett nya TBBT ;)

2009-10-08 @ 09:59:26
URL: http://thetoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0