"Asså, jag förstod hur du tänkte, men vafan liksom?"

Idag är jag trött. Punkt. Jag fattar inte, jag är TOTALT utmattad. Helt sjukt...
Nyss till emempel kastade jag mig emot diskmaskinen och skrek "MALIN!!" för att vi hade glömt att sätta ner en sax i maskinen...
Innan de så hade pappa micrat pankakor ifrån igår, och när jag plockade ur dom ur micron sa jag "Ska du ha dina Panks", med lite engelskt uttal på "Panks" dårå... Nyss frågade jag Malin om hon har känselspröt i golvet... Kanske borde uppsöka nån slags läkare, kanske på ett mentalsjukhus... Och i det här tillståndet förväntas jag plugga... Hur ska de gå liksom??
Och jag kan ju medela att boken är klar, igen... Hmm... Illailla... Jag kan också meddela att jag enligt facebooktest var Marylin Monroe i tidigare liv, och att min date för dagen är Will Smith! Ibland gillar vi facebook...

Gud jag kan inte ens komma på nåt mer att skriva... Roger över, Roger ut

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0