Baggen upphör aldrig att förvåna!


Hahahahaha! Herre gud!!! Jag kanske är jättesen att hitta det här klippet, men jag tycker att det är SÅ ROLIGT!!!


Bagge... Ojojoj alltså...
Jag kanske ska lägga upp lite roliga klipp... Ja varför inte! Här langar vi fram några godbitar i hyperrymden!

Det här kan vara den gulligaste låten jag någonsin hört! Är det tragiskt? Kanske lite! Man måste alltså ha spelat Mario Kart 64 för att förstå det otroligt djupa och romantiska här!



Här har vi två klockrena låtar ifrån musikalavsnittet ifrån That 70's Show! ÄLSKAR det avsnittet! Är det för övrigt bara jag som tycker att Hyde är fett het? I alla fall med brillorna på...



Okej, den sista får bli en riktig Youtube-klassiker! NJUT!


Nä, nu ska jag sluta slösa er tid!

Kommentarer
Postat av: Systra din

"Jag HATAR äpplen!" haha XD skönaste fobin nånsin =D



...och mario kart låten alltså, sååå söööt! <3

2009-10-04 @ 17:43:59
URL: http://kiiro.blogg.se/
Postat av: Simme

Text: Simon

"Takt": Giftig - Mange Schmidt feat. Petter



Ja, Okej, då var det dags igen/

Simme L fortfarande glassig, men/

Ny post, nytt klipp, ny tid, ny da'/

Men de e samma gamla kille från Uppsala/



Japp... Sorry, fick ryck.

Ja, jag tyckte denna post var värd att kommentera och jag tyckte det var ett tag sen jag gjorde det så... HERE I GO!!! (Wario-quote ;) )



Om Bagge: Ofta du missade den! XD Den e ju så äg! ÄPPLEN av alla grejer, liksom!

Om MK-love song: <3 I'm-a-Luigi, number-a-one! ^^

Om Musikal+Hyde: Avsnittet e fint, ja! x) Och angående Hyde ska jag inte gå in på mer än att han helst ska ha brillorna, ja!



PoK

Killen som har tråkigt medan han väntar på att anti-virus-programmet installerar...

2009-10-04 @ 17:50:08
Postat av: The Toll

Simon, måste du alltid skriva en uppsats som komentar? XD

2009-10-04 @ 22:22:22
URL: http://thetoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0