Höstlov!

Nu har jag vart riktigt dålig på att blogga, så de är dags att ta tag i det!!!
Jag har inte gjort så mycket på lovet än, men igår var jag på kina-middag men J och L! Ytterst trevligt, fast kvällen började mindre bra, eftersom vårt stammisställe hade stängt... Vi hamnade i alla fall på en annan kinarestaurang där vi åt asgod buffé! Dock ingick inte kaffe, så efteråt gick vi till Storken och tog en latte! Asgott!
Idag har jag gått på stan med J, L och A, vilket var ytterst najs! Nu är BJ-outfiten kirrad! Härligt!

Ja, onsdag ska jag då till BJ igen, ska bli riktigt kul! Då kommer alla att vara där, så det kommer bli kanon!
Annars har jag typ inte hunnit planerat så mycket för veckan, imorrn ska jag dock jobba... FUN!

Haha, igår läste jag också två artiklar som analyserade Twilight, fy fan vad jag garvade! Den ena artikeln sa typ att boken handlade om en man som var perfekt. Dom skrev i princip "Ja, han är inte bara rik och snygg, har är snygg och rik!" vilket jag tyckte var så jäääääääääääääkla kul!! Han är bara vampyr och vill äta upp henne, men visst, han är perfekt XD Hela grejen med böckerna är ju att Bella tycker att Edward är perfekt, men Edward tycker samma sak om Bella. Jajaja, den andra artikeln handlade om att hon som skrev tyckte att boken var lite som en sexnovell för ungdommar... Hahaha, klockren beskrivning om någon frågar mig! Hahaha! Hon hade även intervjuat en tjej som "under ett års period läst om böckerna minst en gång".... Åhh nej? Haha, jag har på 3 månader läst... ja ni vet, asmycket... Hahaha... Så kan det vara...


Nej, nu ska jag fortsätta med Kvarteret Skatan! Morsning!

  
                                 Haha no she can't!


Kommentarer
Postat av: the one that can't be poked

HAHAHAHAHAHAHAHAHA

2009-10-28 @ 17:42:02
Postat av: charlotte

hoppas du hade det kul på BJ!! =)

2009-10-31 @ 22:22:14
URL: http://musicismylife.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0