OMGOMGOMGOMG!!!!!!!

WOAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAA!!!!!!!

SHIIIT!!! Sitter nu och lyssnar på New Moon-soundtracket, och shit alltså!!
När jag ser att Death cab for Cutie har gjort första låten får jag hjärtfnurr!!! Dom har gjort min favoritlåt I'll follow you into the dark, men jag brukar inte lyssna på dom i övrigt. Jag vart glatt överraskad när jag youtubar och hittar, inte bara låten, utan videon som innehåller lite nytt ifrån New Moon!!! HOLY FUCKING CHRIST!!!

När jag kollar igenom låtlistan ser jag också namn som Muse, OK GO! och The Killers!! Jag känner att jag kommer att behöva se filmen många gånger, för jag tror inte direkt jag kommer lyssna på musiken när jag ser den. Tog mig typ 3 gånger för att hitta var Never Think var i Twilight liksom.

Nu har jag hunnit lyssna på tre av låtarna, och jag känner att jag vill snabbspola och höra alla på samma gång, men det är lite svårt. Dock gillar jag även dessa okända låtar jag hört nu, men de gjorde jag i första filmen med, så jag kanske inte borde bli förvånad.

Det är också intressant att läsa komentarerna till klippen på Youtube.
Hälften är "WOAA! Jag kan typ totalt bah se den här i filmen typ! Assåå guuuuud! Asså jag ska typ bah gifta mig med Rob!! <3<3<3<3<3 pUzzZ alla zÖhtahH!!1111ettettfem" och andra hälften är "den här jävla fjortissörjan kommer typ totalt förstöra mitt band, och jag kan, såklart, inte lyssna på dom om dom är populära. Jag är alternativ, skit i om musiken är bra eller inte, bara bandet är okänt!"
... SUCK!! Jag känner att jag hamnar lite i kläm, eller jag vet inte, ni kanske tycker att jag är fjortis bara för att jag läser dessa böcker... Förlåt, men man kan faktiskt inte rå för vissa saker, visst skulle de vara trevligt om jag vart beroende av en bokserie utan massa småglin som drömmar om att bli assrape-ad av en vampyr, men vafan, sånt är livet! Haha, visste ni förresten att det finns en Twilight-dildo? XD Man ska tydligen lägga den i frysen innan användning så att den blir lika kall som Edward! Hahaha! När kommer då Jacob-varianten undrar jag? XD Haha, den som ska vara 43 grader :P

Nu är de The Killers-låten! Jag diggar namnet, A White Demon Love Song, lite passande ^^Hmm... Kan inte påstå att det är det bästa dom har gjort, men låten var ändå ganska bra. Känns som den behöver ett par lyssningar!

En låt till, sen är det Muse! Oj, låten som var nu var fett bra! Lite deppig stämning kanske, but I like it!
Nu är det Muse som gäller! Börjar bra.... fortsätter bättre.... JÄVLAR VA BRA!!! Hahaha, ojojoj, jag är kär i soundtracket redan, efter att ha lyssnat på skivan en halv gång!!

Nej, nu har jag lyssnat på halva soundtracket, jag tänkte att jag skulle läsa hela och blogga, men det känns som om inlägget blir för långt då! För att avsluta tänkte jag bjuda på Death Cab for Cuties musikvideo med nya New Moon-klipp! Enjoy!!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0