För jag blev full på min Coca Cola...

Yeah right!!

Igår gällde det alltså! Birger Jarl! Som jag hade längtat!

Kvällen inleddes då i stenhagen a la casa de Khokhopuff! Där käkade jag och Stjärtöm (hihi) lite persisk mat som var de godaste på länge! Vi hade iaf ingenting att föra med, så vi fick pumpa "Jag blev full på min Coca Cola" och hoppas på det bästa... (Måste få omskärningsbilden sen, Puffman!)

Stjärtöm och Khokho!



Halv 11 bar det då av ner till stan, och vi hittade då en låååång kö, men det var kul! Där träffade vi en viss pöjk som bjöd oss på lite drickbart; GILLART!
Sen kom vi in, inledde med en 6a hallonshot och en Smirnoff Ice, namnamnam!
Jag mötte typ halva min bekantskapskrets kändes de som, och det var trevligt!
Vi dansade, skallades, fick tårna mosade med mera...
Efter en stund dök Zazzybraxx och Carrish upp som kastruller... Haha, det var kul!

Så här mådde då Carro och Sarah XD


Det dracks, dansades, skreks och ja... FETT TREVLIGT!!!
Nä så nu är man pank, trött men har många glada minnen! Och vissa mindre glada gnuggminnen... Hahaha!

Nu ska jag sitta och... ja... jag vet inte...

"KAAAARL!!!" XD

Kommentarer
Postat av: Zazzybraxx

Men kastruller var väl ändå att ta i? Eller kanske inte, man måste nog vara ganska full för att tycka att det är en "rolig grej" att brännmärka sig själv med en cigg...

2009-09-26 @ 18:26:32
URL: http://superchouette.blogg.se/
Postat av: The Toll

Hahahahaha! Ja vafan gjorde ni de för?? ni skulle ju typ "bättra på märket" som du hade på din arm XD

2009-09-26 @ 21:42:11
URL: http://thetoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0