Jag <3 mina tofflor!!!

Jag måste bara skriva hur mycket jag gillar mina tofflor!!!

Nu när det är höst, man sitter med sin stora tjocktröja med en te-kopp i handen och sina mysiga tofflor!!
De som känner mig vet att jag inte brukar frysa direkt, att man kan se mig med kortbyxor och linne året runt är inget konstigt. Okej, nu mera brukar jag ha på mig lite mer, men det är mest PGA utseende :P
Men i alla fall! Nu på hösten blir de så attans kallt på golvet i vårt hus, och strumpor funkar inte riktigt... Då drar man fram mystofflorna och hasar runt i detta! ÄLSKA!! Jag kommer aldrig ta av dom! Gick nästan in med dom i duschen idag, kanske inte hade vart så smart... Oups!

Mina älsklingar!!!

och ja, jag har fötterna på skrivbordet :P Så sitter jag alltid vid datan hemma :P

Kommentarer
Postat av: Simme

"De som känner mig vet att jag inte brukar frysa direkt" - And frankly, why would a hot chick like yourself get cold? ;)



"Okej, nu mera brukar jag ha på mig lite mer, men det är mest PGA utseende" - Babe! We all like you when you wear as little clothes as possible! Remember: Less is more! ;)



"ÄLSKA!!" - You know I want to! ;)



"Gick nästan in med dom i duschen idag" - Out of context... That's a bit naughty! Grrrr! ;)



PoK

Mannen som raggar i väntan på att duschen blir ledig... XD

2009-09-27 @ 22:04:06
Postat av: The Toll

Haha vafan XD

2009-09-27 @ 22:24:37
URL: http://thetoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0