Oj då... Jag suger på att blogga...

Okej, ska jag sammanfatta mitt liv lite nu?

Mitt Fuck My Life: Ryggskott och elaka naprapater
Mitt OMG AWESOME!!: Najs utekväll med KhoKhopuff och Zazzabrazza på Etage igår! Ingen gjorde bort sig... I princip...
Mitt Lite duktig är jag ju: Skrev precis klart mitt tal jag ska ha i svenskan! Ja, jag sparade det till näst sista dagen, men LITE duktigt var det...
Mitt Vafan tänkte jag på?: Vad hade jag egentligen på mig i 9an? Herregud! Såg en bild idag; rutiga knästrumpor, svarta piratbyxor, kakigröna "walkningskor" (biffiga som fan) och en vit skjorta med trekvartsärm... HOLY FUCK!
Mitt Vad sa människan igår? 1: "Du är hedning, du är ifrån Iran och du... du är ifrån Gotland!"
Mitt Vad sa människan igår? 2: "Mina bröst står rakt ut av kylan!"
Mitt Hihi, lite skoj!: Var på Lars Vegas med lite släkt! Kuuul!

Ifrån igårkväll på Etage!



Ja det är väl typ vad som händer nu... Får blogga någon gång när jag kommer ihåg... Hej hopp!

Kommentarer
Postat av: Zazzabrazza

Zazzabrazza = blank

KhoKHopuff = Full

Gotlänningen = Alex kompis

Snacka om oslagbart

2009-09-08 @ 23:13:38
URL: http://superchouette.blogg.se/
Postat av: Simme

Om "OMG AWESOME!!": Men Anders då? Skulle inte han med??

Om "Lite duktig är jag ju": Jag fattar vad du menar! Sitter i samma båt! x)

Om "Vafan tänkte jag på?": 'Sounds-a-sexy. Pause. NOT!'

Om "Vad sa människan igår? 1": LOL! XD

Om "Vad sa människan igår? 2": ... Nästa gång får ni se upp när ni drar ut! dreglar



PoK

Killen som kollar bloggar framför läxa! =)

2009-09-08 @ 23:35:48
Postat av: charlotte

låter naaajst! xD

2009-09-09 @ 08:54:12
URL: http://musicismylife.blogg.se/
Postat av: TheToll

Till ZaZzAn: Haha, ja vi var en oslagbar kombination!!

Till Simme: Haha, nej vi ville ha en kväll med bara tjejerna, så anders fick stanna hemma ;)

Haha, ja den båten är trevlig...

Haha you should know, you saw it live! Varför sa ingen till mig att skärpa mig!?

Haha, du får fråga innan så kanske du får hänga med XD

2009-09-09 @ 09:01:04
URL: http://thetoll.blogg.se/
Postat av: Simme

Om Anders: Okej. Han verkade fedt pepp annars...



Varför vi inte sa till dig att skärpa dig:

1. Du hade troligtvis inte lyssnat på mig, för att:

A. Jag är en (straight) kille, vilket automatiskt medför att man har en stämpel i pannan där det står "SAKNAR SMAK!"

B. Du hade nog tyckt att ditt omdöme var bäst, som alltid.

och

C. It doesn't matter what you wear, you're still beautiful, babe! ;)



Om fråga: Jag? Med en massa tjejer? På alko-runda?! Det kan ju vara livsfarligt! Tänk om ni tappar era omdömen... och bestämmer er för att våldta mig... Where do I sign up? =P

2009-09-09 @ 17:59:25
Postat av: The Toll

haha ja asså jag brydde mig ju int så mkt vad jag hade på mig så... :P De märktes :P



Hahaha dream on XD

2009-09-09 @ 22:10:31
URL: http://thetoll.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0