Oj då!

Idag när jag vaknade jag visst 09.35! Kanske borde nämna att jag började 10.05... Jag behövde gå 09.50... Oj så kul att bli klar på en kvart! Men jag hann! Och när jag kom dit var både Khokhopuff och Zazzy också sena! Vilken morgon! Lite kul att alla försov sig...

Imorrn gäller det! Utgång på BJ! Ska bli riktigt kul faktiskt, men kul att både Zazzy och C kommer att komma dit som skåp medans vi andra har föran på 2.25or... Haha, de blir nog bra i alla fall!

Snart ska jag iväg och jobba lite, men jag känner mig icke så värst pepp i duggregnet.. Jaja!

Kanske skriver nåt lite mer genomtänkt inlägg om en stund... Hava eder en fortsatt underhållande afton!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0